Jump to content
Geplaatst:
comment_125744

Ik stond gister op Dorderecht Centraal richting Rotterdam Centraal, alleen kon ik niet verder omdat hooligans van de wedstrijd Feyenoord - Ajax de infrastructuur hadden gesloopt. En daar stond ik dus (zonder trein <_<) maar ook zag ik uit een andere trein gewonden supporters komen. Mijn vraag aan jullie is dus wat is jullie ervaringen hiermee en wat is de impact ervan. Ik vind in ieder geval dat supporters van Feyenoord en Ajax (degene die gingen vechten en slopen) opgepakt moeten worden.

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_126132

kijk zeer zelden voetbal. Alleen tijdens EK/WK.

is toch ook te triest voor woorden dit, treinen slopen omdat je club heeft verloren.

Ik woon in Zeeland heb er verder geen last van (zijn ook geen grote voetbal stadions hier).

De Mobiele Eenheid (ME) heeft bij de Kuip met paarden charges uitgevoerd om supporters van Feyenoord en Ajax uit elkaar te houden. Ook werd er een waterkanon ingezet

waarom dan geen vuurkanon ofzo dat waterkanon heeft ook geen zin, maar dat mag niet <_<

Geplaatst:
comment_126166

Het wordt elk jaar steeds erger want vroeger konden de mensen nog gewoon tussen elkaar staan en nu moeten met grote beveiliging uit elkaar gehouden worden,das tog niet normaal. :angry:

Geplaatst:
comment_126178
Misschien moeten we onze idee-en bundelen :-)

Liberty City Surviver; Natural selection has come home!

(sponsored by Ammunation)

Ontopic: Wie weet er wat er nu precies gebeurt is in die treinen? Van het nieuws word je ook niet veel wijzer...

Geplaatst:
comment_126194
Misschien moeten we onze idee-en bundelen :-)

Liberty City Surviver; Natural selection has come home!

(sponsored by Ammunation)

Ontopic: Wie weet er wat er nu precies gebeurt is in die treinen? Van het nieuws word je ook niet veel wijzer...

alles kort en klein geslagen, stoelen zijn losgerukt en een paar ramen zijn ingegooid, dat is alles wat ik heb gehoord, maar volgens mij kom ik wel in de buurt van wat er echt gebeurd is

Geplaatst:
comment_126196

het zijn ook altijd maar een klein deel die het voor de rest verpest ik ben zelf ook een feyenoord supporter en ben het totaal niet eens met wat er in rotterdam is gebeurt ikvind dat iedereen die ook maar erbij heeft gelopen met een beetje kwaade zin een stadionverbod met krijgen dat scheelt weer een hoop schade voor feyenoord ze verdienen mischien wel wat minder met consumptie maar zo'n rellen zijn NIET JUIST!

Geplaatst:
comment_126251
alles kort en klein geslagen, stoelen zijn losgerukt en een paar ramen zijn ingegooid, dat is alles wat ik heb gehoord, maar volgens mij kom ik wel in de buurt van wat er echt gebeurd is

Ik bedoel, wat deed de NS nu precies? Voor zover ik begreep hebben ze de trein ergens in een groen-groen knollen-knollenveld stilgezet, en zijn daarna die supporters uit hun dak gegaan, maar andere nieuwsuitzendingen melden juist het tegenovergestelde.

Geplaatst:
comment_126285

Ik bedoel, wat deed de NS nu precies? Voor zover ik begreep hebben ze de trein ergens in een groen-groen knollen-knollenveld stilgezet, en zijn daarna die supporters uit hun dak gegaan, maar andere nieuwsuitzendingen melden juist het tegenovergestelde.

er is een trein stilgezet in Capelle aan de yssel, volgens mij moetsen de supporters uren wachten totdat ze werden weggevoerd in bussen, de ajaxcieden zeggen nu dat de ns ze als schietschijf voor de Feyenoord supporters heeft gebruikt

Geplaatst:
comment_126289

Ik vind het werkelijk schandalig wat er allemaal voor heisa rond dat voetbal is elke keer... :( :angry:

Ga gewoon die verdomde wedstrijd kijken en hou het gezellig...

Ik moet de mensen die in de trein zaten, en aan hun lot zijn overgelaten wel gelijk geven... Enne nu willen ze geen supporters meer bij wedstrijden aan de ene kant wel goed maare voor de mensen die graag naar voetbal kijken en zich altijd netjes gedragen is dit natuurlijk een echte domper... :ph34r:

De supporters hebben Rotterdam aangeklaagt Romero..

Bewerkt: door Yohan

Geplaatst:
comment_126312

er is een trein stilgezet in Capelle aan de yssel, volgens mij moetsen de supporters uren wachten totdat ze werden weggevoerd in bussen, de ajaxcieden zeggen nu dat de ns ze als schietschijf voor de Feyenoord supporters heeft gebruikt

Ja, ik hoorde vanochtend van me klasgenoot dat mensen +/- 7 uur moesten wachten, en dat alleen de vrouwen naar de wc mochten. En dat mannen geen gebruik van de wc's mochten maken. En er waren een paar flauw gevallen ofzo.

Geplaatst:
comment_126314

de feyenoord supporters zijn gewoon ziek in hun hoofd en de club Feyenoord kan er niet veel aan doen behalve dan die supporters stadion verbod geven en ook zou ik die supporters een flinke geldboete geven

Geplaatst:
comment_126339

@ Lantyz.. Het hele voetbal gaan straffen?

Zo iets had ik echt nooit verwacht van jou want er zijn miljoenen supporters die het wel gezellig houden. (zoals ik)

Ik zou dan ook nooit iets vernielen van iemand omdat hij voor een andere club is!

Ik zou het ook dan heel erg vervelend vinden als voetbal door een paar vervelende hooligans de dupe is.

@ BrokenTable, een supporter van bijvoorbeeld NAC is gewend om te verliezen, Ajax, Feyenoord en PSV verliezen maar ongveer 10 keer in een heel seizoen.

Daarom kunnen ze nog wel eens boos zijn na een verloren wedstrijd.

Vind het zeer triest hoe sommige mensen nu over voetbal supporters denken, Maar een klein deel zijn vandalen en nu worden er mischien wel onschuldige supporters daar op afgreageerd.

Kortom een voor oordeel.

Dat sommige mensen voetbal saai vinden, kan ik begrijpen..

Maar denk alsjeblieft even na voor dat je gaat zeggen om het voetbal af te gaan straffen. ;)

Bewerkt: door Tim14

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.