Jump to content
Geplaatst:
comment_125744

Ik stond gister op Dorderecht Centraal richting Rotterdam Centraal, alleen kon ik niet verder omdat hooligans van de wedstrijd Feyenoord - Ajax de infrastructuur hadden gesloopt. En daar stond ik dus (zonder trein <_<) maar ook zag ik uit een andere trein gewonden supporters komen. Mijn vraag aan jullie is dus wat is jullie ervaringen hiermee en wat is de impact ervan. Ik vind in ieder geval dat supporters van Feyenoord en Ajax (degene die gingen vechten en slopen) opgepakt moeten worden.

• Reacties 32
  • Bezichtigingen 2.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_126342

Ik heb nergens gezegd dat het hele voetbalgebeuren gestrafd zou moeten worden. Alleen dat het wat mij betreft afgeschaft zou mogen worden, en dat ik, wanneer ik een voetbalfan geweest was, de boel de boel zou laten en niet meer naar dat soort wedstrijden zou gaan omdat het toch verziekt wordt door dit soort gasten.

Geplaatst:
comment_126926

ik heb er gelukkig geen problemen mee gehad maar ik vind echt belachelijk wat dat soort waardeloze figuren gaan doen

ten eerste dit heeft helemaal niks met voetbal te maken

ten tweede mense die dit doen zijn absoluut geen supporters maar hersenloze vandalen die niet weten hoeveel schade ze aanrechte (niet al1 aan de trein maar t strande van duizende reizigers voor uren)

ten derde zijn die idioten nu de oorzaak van een discusie over t niet meer toelaten van bezoekers bij een uitwedstrijd

waar stopt dit idiote gedoe toch eens?

heb verdomme nou eens respect voor de tegenstander want dit is te belachelijk,idioot en te dom voor woorden!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.