Nou, ik zit met een hele grote probleem, ik heb gta IV voor me pc, en probeer hem te spelen.
Alleen moet je je eerst melden bij windows live enzo, oke dat heb ik gedaan.
Toen wou ik het spelen.
En toen............. Zat ik dus op het schip, alles was niet herkenbaar het was een troepje, je kon niet eens weten wat alles was, het beeld was geen spel, dit waren allemaal vliegende blokjes enzo.
toen ging ik naar de grapisch in de menu.
en zag dat al die balkjes op 1 stonden
en dat die 2 quality dingen op LOW stonden.
210 van 239 mb was gebruikt
toen had ik 1 van die onderste balkjes op 9 gezet, en toen was het 236/239 maar toen kon ik nogsteeds helemaal niks zien van het spel ( oke ik zag welk blokjes ofzo bijvoorbeeld een rode licht was een rood blokje )
Nou, ik zit met een hele grote probleem, ik heb gta IV voor me pc, en probeer hem te spelen.
Alleen moet je je eerst melden bij windows live enzo, oke dat heb ik gedaan.
Toen wou ik het spelen.
En toen............. Zat ik dus op het schip, alles was niet herkenbaar het was een troepje, je kon niet eens weten wat alles was, het beeld was geen spel, dit waren allemaal vliegende blokjes enzo.
toen ging ik naar de grapisch in de menu.
en zag dat al die balkjes op 1 stonden
en dat die 2 quality dingen op LOW stonden.
210 van 239 mb was gebruikt
toen had ik 1 van die onderste balkjes op 9 gezet, en toen was het 236/239 maar toen kon ik nogsteeds helemaal niks zien van het spel ( oke ik zag welk blokjes ofzo bijvoorbeeld een rode licht was een rood blokje )
kom op kan iemand me helpe