Geplaatst: 22 december 200817 jaren Rate Or Hate? Graag erbij vermelden: Rank. + en - punten. En opbouwende kritiek. Bewerkt: 22 december 200817 jaren door Exoit
Geplaatst: 22 december 200817 jaren Dat is niet Niko volgens mij Maar ik rate hem wel. Hij is mooi, Maar je hebt hem eigenlijk verpest door hem met zo'n rare post te presenteren. De achtergrond vind ik iets tegenvallen. Ik vind de render daarintegen wel weer mooi. Ook goed ingeblend. Je krijgt een 8/10 hiervoor.
Geplaatst: 22 december 200817 jaren Auteur Dankje! Ik zou de post ff veranderen. Bedoel je dat NIKO!: gedoe?
Geplaatst: 22 december 200817 jaren Auteur @Forumrunner Ok bendankt!! @Revolution-Designes Heel erg bedankt! Hier probeer ik op te bouwen!
Geplaatst: 22 december 200817 jaren Er zitten wat mooie effects bij maar soms zijn ze te gesharped en de kleuren vind ik persoonlijk niet goed Ik vind ook dat je eens zonder borders moet werken
Geplaatst: 22 december 200817 jaren Erg mooi! Alleen zou de tekst wat meer in de achtergrond mogen opgaan van mij...
Geplaatst: 23 december 200817 jaren mooie effecten en render,maar de kleuren zijn niet zo goed! rate: 8.3 goed gedaan
Rate Or Hate?
Graag erbij vermelden:
Rank.
+ en - punten.
En opbouwende kritiek.
Bewerkt: door Exoit