Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208609 Hoi.. ik heb net daemon tools gedownload en nu wil ik het gebruiken en dat komt er te staan you need local administrator privileges to run DAEMON TOOLS LITE for the first time?? Wat is dit?? heb windows vista een eigen computer zonder andere gebruikers en het is daemon tools lite alvast bedankt
Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208624 is Daemon Tools niet illegaal? anywayz, ik zou naar het forum ervan gaan...
Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208627 Hey, DT is niet illegaal opzich, maar het word gebruikt voor illegale dingen. Ik zou idd maar een ander forum zoeken, want ik heb zo'n idee dat je niet geholpen wordt.
Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208652 DT is niet illegaal opzich, maar het word gebruikt voor illegale dingen. Inderdaad, en er zijn in het verleden ook al topics voor gesloten.
Hoi..
ik heb net daemon tools gedownload en nu wil ik het gebruiken en dat komt er te staan
you need local administrator privileges to run DAEMON TOOLS LITE for the first time??
Wat is dit??
heb windows vista
een eigen computer zonder andere gebruikers
en het is daemon tools lite
alvast bedankt