Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1208648 Heel simpel. Ik weet dat deze vraag al 1000en keren is gesteld, maar wie kan ik het beste vermoorden? Playboy of Dwayne? Ik dacht zelf aan Playboy omdat je daar meer+het geld krijgt en bij Dwayne alleen maar het geld krijgt
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223385 Lol, ik ben de enige die Dwayne vermoord heeft hier... Kom op. Zijn er geen anderen die ook Dwayne de eerste keer vermoord hebben, toen ze niet wisten wat de beloningen waren? Eigenlijk deed ik het expres, want alles in de game wees erop dat je Playboy X moest vermoorden, dus deed ik Dwayne.
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223789 Lol, ik ben de enige die Dwayne vermoord heeft hier...Kom op. Zijn er geen anderen die ook Dwayne de eerste keer vermoord hebben, toen ze niet wisten wat de beloningen waren? Eigenlijk deed ik het expres, want alles in de game wees erop dat je Playboy X moest vermoorden, dus deed ik Dwayne. Nee hoor, ik heb dwayne ook omgelegd. Waarom? tsja, je moet iemand kiezen...
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224169 Dit topic kan gesloten worden, aangezien ik deze missie allang heb gedaan En vervolgens toch door posten? Is nergens voor nodig he.
Heel simpel.
Ik weet dat deze vraag al 1000en keren is gesteld, maar wie kan ik het beste vermoorden?
Playboy of Dwayne?
Ik dacht zelf aan Playboy omdat je daar meer+het geld krijgt en bij Dwayne alleen maar het geld krijgt