Jump to content
Geplaatst:
comment_1209041

Beste mensen op 't forum,

Ik heb sinds voor kort GTA IV, eerst had ik allemaal problemen met GTA IV omdat ik Windows Service Pack 1 niet had etc, allemaal gezeik mee gehad en dan nu is t wel allemaal goed alleen nu wanneer ik wil gaan spelen stottert mijn laptop en ik weet inet wat ik nu precies moet doen.

Sommige mensen hier op 't forum zeggen dat ik mijn drivers of weet ik wat moet update maar ik heb daar echt allemaal geen verstand van al die dingen. Ik heb hier wel n plaatje van die test van CAn you Run it?

Wat adviseren jullie?

Foto can you run it

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1222089

Welke videokaart heb je? Dit ziet er namelijk niet zo best uit.

Moet je eff kijken bovenaan dit topic, daar zit een plaatje van Can You Run it. Alles is wel boven het minimale

Oei, de 8400 GS. Dit is een (zeer) slechte kaart voor zware games. Volgens mij is hij zelfs slechter dan de 7900 (weet het niet zeker, moet even de kloksnelheden opzoeken)

En CanYouRunIt is totaal niet vertrouwen op het gebied van videogeheugen.

Ik heb het gevoel dat je slechts 128 MB videogeheugen hebt.

Kan je dat even checken?

Als dat het geval is verklaart dat waarom je het spel slecht kan draaien.

Het zal trouwens uberhaupt niet goed draaien op een 8400 GS, omdat het een lage kwaliteit instapkaartje is.

Ik denk dat je de hoop wel kan opgeven met deze video kaart GTA IV te kunnnen spelen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.