Jump to content
Geplaatst:
comment_1209699

Sing.jpg

TBFVC MOD

[WIP]

1q1a1z en Ik (CorrectHost) zijn bezig met een MOD voor GTA: VC

Wij zijn van plan om nieuwe missies te schrijven.

We zitten al op een begin van 1 missie.

Het plan:

We gaan eerst de missies schrijven (Ik) en daarna in de SCM zetten (1q1a1z)

we zijn aan het eind van plan een 50 vs. 50 Gangster gevecht te maken! Meer info later!

Dit Hebben We:

2 uitgewerkte Missie's.

Saven waar je wilt door op Caps-Lock te drukken.

De begin plek.

Eigen Stemmen Ingesproken bij 1e missie!

4 Geschreven missies.

Dit Komt Nog:

Missies

Jumps

Interior Jumps etc.

Gezocht!:

Een missie schrijver (SCM)

Reageer snel graag!

Screens & Meer Info komen later nog!

Greetz,

CorrectHost

&

1q1a1z

Filmpje over Missie 1 en 2

Filmpje over Cutscene out of time

Filmpjes by CorrectHost

Bewerkt: door CorrectHost

  • Reacties 57
  • Bezichtigingen 11k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1219646
Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.

en we hebben onze eigen stemmen er in :)

Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220072
Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.

en we hebben onze eigen stemmen er in :)

Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!

Denk je dat?

Zou wel leuk zijn! :)

Geplaatst:
comment_1220761
Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.

en we hebben onze eigen stemmen er in :)

Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!

Denk je dat?

Zou wel leuk zijn! :)

Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. ,

Geplaatst:
comment_1221824
Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.

en we hebben onze eigen stemmen er in :)

Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!

Denk je dat?

Zou wel leuk zijn! :)

Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. ,

Dat is jammer :puh: Ik ken Vice City niet zo goed, dus ik dacht al dat ik het waarschijnlijk fout had maar toch wat extra motivatie geven kan geen kwaad :puh: Ik bedoel niet dat jullie geen motivatie hebben, maar nóg meer motivatie geven :)

Geplaatst:
comment_1222394

Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.

In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak

je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen.

:sigaar: Tom

Geplaatst:
comment_1222669

Ziet er inderdaad erg professioneel uit :klap: In het begin met die cutscene staan ze even te niksen (converseren), ik neem aan dat je daar jullie eigen stemmen in doen :)? En ik zou net zoals Tom zegt de tijdslimiet korter maken. Je moet de missie zelf doen en kijken hoeveel je over houd, en iets minder dan dat eraf trekken ;)

Geplaatst:
comment_1222684
Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.

In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak

je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen.

:sigaar: Tom

Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch.

Geplaatst:
comment_1222692
Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.

In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak

je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen.

:sigaar: Tom

Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch.

ik ben het er wel mee eens dat het tijd limit niet echt krap is, dus

ik denk dat ik 1 of meerderde paketjes bij maak, of het tijdslimiet

verander in 7 of 8, bedankt voor de reacties over het tijdslimiet ^_^

later,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.