Geplaatst: 22 december 200816 jaren comment_1209699 TBFVC MOD [WIP] 1q1a1z en Ik (CorrectHost) zijn bezig met een MOD voor GTA: VC Wij zijn van plan om nieuwe missies te schrijven. We zitten al op een begin van 1 missie. Het plan: We gaan eerst de missies schrijven (Ik) en daarna in de SCM zetten (1q1a1z) we zijn aan het eind van plan een 50 vs. 50 Gangster gevecht te maken! Meer info later! Dit Hebben We:2 uitgewerkte Missie's. Saven waar je wilt door op Caps-Lock te drukken. De begin plek. Eigen Stemmen Ingesproken bij 1e missie! 4 Geschreven missies. Dit Komt Nog:Missies Jumps Interior Jumps etc. Gezocht!:Een missie schrijver (SCM) Reageer snel graag! Screens & Meer Info komen later nog! Greetz, CorrectHost & 1q1a1z Filmpje over Missie 1 en 2 Filmpje over Cutscene out of time Filmpjes by CorrectHost Bewerkt: 7 januari 200916 jaren door CorrectHost
Geplaatst: 30 december 200816 jaren Auteur comment_1219633 Bedankt! Ik denk dat het ons wel gaat lukken!
Geplaatst: 30 december 200816 jaren comment_1219646 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen!
Geplaatst: 30 december 200816 jaren Auteur comment_1220072 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Denk je dat? Zou wel leuk zijn!
Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1220761 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Denk je dat? Zou wel leuk zijn! Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. ,
Geplaatst: 1 januari 200916 jaren Auteur comment_1221781 Oh lol Maar wij hebben miss betere kwaliteit
Geplaatst: 1 januari 200916 jaren comment_1221824 Ja er zit al tekst in maar nog niet alles.en we hebben onze eigen stemmen er in Ik denk dat als het een succes word, je de eerste bent die een Vice City mod heeft gemaakt met custom stemmen! Denk je dat? Zou wel leuk zijn! Nee hoor. De radio stations in de Long Night mod (geweldige mod, iedereen die VC heeft moet die mod eens een keer spelen, hele orginele missies als je wat verder bent) hadden ook zelf ingesproken stemmen. Bagger kwaliteit, maar wel custom stemmen. , Dat is jammer Ik ken Vice City niet zo goed, dus ik dacht al dat ik het waarschijnlijk fout had maar toch wat extra motivatie geven kan geen kwaad Ik bedoel niet dat jullie geen motivatie hebben, maar nóg meer motivatie geven
Geplaatst: 1 januari 200916 jaren Auteur comment_1221844 Het gaat ons ook lukken! we zijn nu met missie 3 bezig
Geplaatst: 1 januari 200916 jaren Auteur comment_1222347 Filmpje Van missie 1 en 2: Nog niet helemaal klaar met de missies Bewerkt: 1 januari 200916 jaren door Exoit
Geplaatst: 1 januari 200916 jaren comment_1222394 Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken. In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen. Tom
Geplaatst: 1 januari 200916 jaren Auteur comment_1222405 Ok bedankt voor de tips! Hier zullen we aan werken!
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222595 ziet er allemaal mooi uit ik zou zeggen succes en als je ideeen wilt voor missies je kan het vragen en dandenk ik er overna
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222669 Ziet er inderdaad erg professioneel uit In het begin met die cutscene staan ze even te niksen (converseren), ik neem aan dat je daar jullie eigen stemmen in doen ? En ik zou net zoals Tom zegt de tijdslimiet korter maken. Je moet de missie zelf doen en kijken hoeveel je over houd, en iets minder dan dat eraf trekken
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222684 Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen. Tom Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch.
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222692 Ziet er goed uit, ik zou wel de missie wat moeilijker maken door de tijdslimiet wat korter te maken.In plaats van 10 minuten die je toch wel nog ruim zou halen, je had zelf nog 4 minuten over, maak je er bv. 7 minuten van of 6 minuten. Ook als de missie eindigt laat dat ventje gewoon een ped worden en opgaan in de massa en dan verdwijnen i.p.v hem gewoon te destroyen. Tom Vergeet niet dat hij exact weet waar alles ligt. Ik moet nu zeggen dat ze niet zo heel moeilijk te vinden waren maar toch. ik ben het er wel mee eens dat het tijd limit niet echt krap is, dus ik denk dat ik 1 of meerderde paketjes bij maak, of het tijdslimiet verander in 7 of 8, bedankt voor de reacties over het tijdslimiet later,
TBFVC MOD
[WIP]
1q1a1z en Ik (CorrectHost) zijn bezig met een MOD voor GTA: VC
Wij zijn van plan om nieuwe missies te schrijven.
We zitten al op een begin van 1 missie.
Het plan:
We gaan eerst de missies schrijven (Ik) en daarna in de SCM zetten (1q1a1z)
we zijn aan het eind van plan een 50 vs. 50 Gangster gevecht te maken! Meer info later!
Screens & Meer Info komen later nog!
Greetz,
CorrectHost
&
1q1a1z
Filmpje over Missie 1 en 2
Filmpje over Cutscene out of time
Filmpjes by CorrectHost
Bewerkt: door CorrectHost