Jump to content
Geplaatst:
comment_1210499

Hoi mensen,

ik heb wat gedaan emt die filmpjes op youtube en op deze site voor het te vinden :Y

alleen vond ik deze wat lang om allemaal te doen :duh:

ik heb daarom een snellere manier gevonden =D

gewoon tijdens de missie Saint Mark's Bistro de codes invoeren van CJ is onsterfelijk (niet persé, maar anders schieten ze je dood, je moet nogwel tegenstanders hebben) en CJ kan hoog springen.

Je loopt hier naar buiten, maar schiet ze niet allemaal dood!

nu loop je naar de muur en springt, je springt er makkelijk overheen

waarom doet iedereen dan zo moeilijk :duh:

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1210501
Nou, sommige mensen zijn nog lang niet bij deze missie, en de meesten hebben hem al lang gedaan.. Dus het kan gewoon beter op de ouderwetse manier. :)

dan download je toch gewoon een save file van iemand die klem zat bij deze missie XD

kijk, hier heb je er al een

http://sa.summerbase.eu/86%20-%20High%20Noon.zip

(van http://www.gtaforum.nl/index.php?act=home)

Bewerkt: door Jasperke

Geplaatst:
comment_1210574
Je krijgt armor in een fbi busje

What the f*ck heeft dat nou weer met LC te maken? :duh:

Ik snap dat je denkt; wat typt hij nou, maar ik zit met een ander probleem, telkens als ik wilde reageren op een topic, stond er dat het niet mogelijk was, ik was het dan ook dit keer weer aan het testen. Vandaar dat ik er ook van overtuigd was dat dit ook niet aankwam, maar in ene kwam het er te staan, vandaar dat ik het bewerkt heb;)

Excuses, Robbin ^_^

Geplaatst:
comment_1211718
Hoi mensen,

ik heb wat gedaan emt die filmpjes op youtube en op deze site voor het te vinden :Y

gewoon tijdens de missie Saint Mark's Bistro de codes invoeren van CJ is onsterfelijk (niet persé, maar anders schieten ze je dood, je moet nogwel tegenstanders hebben) en CJ kan hoog springen.

Ik ga dat toch ff proberen want dat hiddeen interiors gedoe is best bewerkelijk. Klinkt goed dit! ^_^

Geplaatst:
comment_1211746
Hoi mensen,

Deze manier is allang ontdekt. Maar je moet evengoed de cheat invoeren waarin CJ hoog springt anders kom je niet over de muur heen en red je het niet om op de weg te belanden vóór het Restaurant. Eerlijk gezegd vind ik dit ook de makkelijkste manier om door LC te wandelen. En zoals al is gezegd, kun je alltijd nog een Savegame downloaden waarin je bij >Deze< missie bent en zo naar LC toe kunt gaan. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Geplaatst:
comment_1211787
Hoi mensen,

Deze manier is allang ontdekt. Maar je moet evengoed de cheat invoeren waarin CJ hoog springt anders kom je niet over de muur heen en red je het niet om op de weg te belanden vóór het Restaurant. Eerlijk gezegd vind ik dit ook de makkelijkste manier om door LC te wandelen. En zoals al is gezegd, kun je alltijd nog een Savegame downloaden waarin je bij >Deze< missie bent en zo naar LC toe kunt gaan. ;)

Heeft iemand mogelijk die savegame want bovenstaande werkt niet en start gewoon de game aan het begin. Ben die missie zelf al voorbij namelijk.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.