Jump to content

[PC] Lichtteksten Star Junction (Opgelost!)

Geplaatst:
comment_1212389

Aangezien ik nu alle eilanden heb vrijgespeeld op de PC-versie, ben ik eens wat speciale plekken gaan bezoeken. Op een gegeven moment was ik bij Star Junction met al die flitsende reclame en toen viel het mij op dat er geen lichtteksten te zien waren op de plekken waar dat wel zou moeten (in ieder wel geval op de Xbox 360).

Nu vraag ik mij af of dit aan mijn instellingen ligt of dat bijna iedereen dit niet ziet. Let op: dit gaat dus enkel en alleen over de PC-versie! Ik kon nog geen screens of video's vinden waarop de teksten te zien waren en dat erbij stond dat het van de PC-versie was.

Op de volgende plekken zouden sowieso lichtteksten moeten staan: SnapMap. Met de klok mee van bovenaf: gebouw tussen twee wegen met een banner rondom, links van de Cluckin Bell, Cabaret Club, de beurs (uit de eerste trailer waar deze vol in beeld is).

Dus als je het ziet, post dan ook gelijk je instellingen (qua resolutie, renderkwaliteit en texturekwaliteit). Alvast bedankt! :)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1229898

om even het voorbeeld te nemen van het 3e plaatje in de 2e post in dit topic:

onder "presents" draait bij mij ook nix

1280x1024 (high/highest), view distance = 50, detail distance = 100

Bewerkt: door ddaemen

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1309035

*Bump* :$

Ik heb er eerlijk gezegd na de 2de patch niet op gelet. Maar met de 3de patch zijn ze wel degelijk zichtbaar, zelfs met een Pentium D en alle grafische instellingen lager dan laag.

post-58866-1238000573_thumb.jpg

PS Screen is gemaakt in MultiPlayer.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1309181

Volgens de changelist van Rockstar zou het inderdaad met de derde patch verholpen zijn:

# Scrolling signboards

* Activate missing scrolling signboard text (ie. highway signs, Star Junction, Clock Tower Sign)

Ik zal het straks ook zelf even controleren. Bedankt voor het melden, _KoE_Mzungu! :)

Geplaatst:
comment_1311263

ik zie ze nu ook en ik heb ze ook gezien in de ondergrondse tunnel van algonqiun naar alderney aan die borden bovenaan:P

EDIT: je ziet ze eigelijk overal XD ik kom nu de tijd tegen op de brug van colony island naar broker toe:P een enorm bord maarja nu valt het op XD

Bewerkt: door kvbmaster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.