Skip to content
View in the app

A better way to browse. Learn more.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Grand Teft 4

Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. :N ?

Featured Replies

Ik zit nog aan het begin van het spel. Ik snap niet helemaal wat ik moet doen. Hoe werkt het met de opdrachten, met die cirkel links onder. :N ?

Ok, eerst en vooral: Die cirkel links onder is je radar. Die toont waar je je bevindt (een soort GPS). De linkergroene balk is je leven, en de rechterblauwe balk is je armor (als je armor draagt). Op deze radar komen letters zoals de R (van Roman), de V (van Vlad), enz... Om een missie te starten moet je naar zo'n letter rijden, en in de marker lopen. Dan begin je een opdracht.

Hopelijk ben je hier wat mee ;)

Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies.

Die cirkels links onder staan op je radar, daar moet je heen gaan en als je er bent moet je in een soort van checkpoint gaan staan. Hoe die eruit ziet, now idea. Dan start een missie en die legt zichzelf vanzelf uit. Ook kan je wikigta.nl raadplegen voor hulp bij missies.

luxaflex bedoelt de hele radar niet 't rondje wat in de radar bevesigt als je met iets bezig bent.

Dit is dus weer een reden dat je 18+ moet zijn om gta IV te spelen heh..

moet je 18+ zijn om te weten dat link onder de radar is? nee.. want toen ik voor 't eerst een spel speelde waar een radar bij zat wist ik ook wel dat dat een radar was..

moet je 18+ zijn om te weten dat link onder de radar is? nee.. want toen ik voor 't eerst een spel speelde waar een radar bij zat wist ik ook wel dat dat een radar was..

*kuch* sarcasme *kuch*

• Author

Ok, eerst en vooral: Die cirkel links onder is je radar. Die toont waar je je bevindt (een soort GPS). De linkergroene balk is je leven, en de rechterblauwe balk is je armor (als je armor draagt). Op deze radar komen letters zoals de R (van Roman), de V (van Vlad), enz... Om een missie te starten moet je naar zo'n letter rijden, en in de marker lopen. Dan begin je een opdracht.

Hopelijk ben je hier wat mee ;)

Ik ben er uit hoor. Helemaal gesnapt. Bedankt voor de tip :tu: :tu:

• Author
Dit is dus weer een reden dat je 18+ moet zijn om gta IV te spelen heh..

Ja voor sommige dingen moet je 18 zijn, klopt. Maar dat waar de meeste 50 jaar geleden 18 voor moesten zijn had ik al op mijn 10 door ;)^_^

• Author

*kuch* sarcasme *kuch*

Ik ben er inmiddels al uit hoor ;)

• Author

luxaflex bedoelt de hele radar niet 't rondje wat in de radar bevesigt als je met iets bezig bent.

Ik ben er inmiddels uit hoor. Bedankt voor de tip :tu:;)

je kan natuurlijk ook de editknop gebruiken