Jump to content
Geplaatst:
comment_1212562

Ben nieuwe hier dus hallo, ben Donny en 19 jaar oud en speel graag games :)

Heb echter problemen met GTA IV, ofja probleem..

Mijn GTA IV werkt goed, maar ik heb alleen geen textures, die laden pas naar 10 tallen secondes (als je stilstaat)

Ik speel op 1280*1024 en alles op high, distance, detail distance, alles op het hoogst.. Het hele spel loopt soepel.. alleen het probleem zijn de textures.

nodetails.jpg

Als ik in een huis ben ziet het er perfect uit.. geen lag niets maar zodra je buitenkomt krijg ik het zo te zien als in het plaatje hierboven.

Specs PC

AMD phenom 9950 (quadcore)

Nvidia Geforce XFX 8800 GT

4 GB OCZ ram

Windows XP ( zal het spel beter draaien op vista? )

Op de een of andere manier werkt de benchmark in GTA niet, dus die kan ik niet laten zien.

Heb mijn drivers van de videokaart deleted met driversweeper en die nieuwste erop gezet ( versie 180.84_geforce_winxp_32bit_english_beta )

Moederbord heeft de laatste bios versie.

Ik weet geen raad meer, kan iemand voor mij de oplossing bedenken? Dan hoor ik het graag.

Groeten Donny (ratte)

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1214011
View distance lager en resource usage GROEN!

Waarom 85hz?? 50 hz is meer dan genoeg voor da spel.

lol niet moejlijk dat jij zoveel probelemen heb je zit 1 gb boven het geheugen van je videokaart

jou vga heeft 250 mb dus mag da niet hoger zijn he wat is de oorzaak ? meer dan de helft kan die niet opslaan dus kom je dingen te kort in je spel

Geplaatst:
comment_1214015

lol niet moejlijk dat jij zoveel probelemen heb je zit 1 gb boven het geheugen van je videokaart

jou vga heeft 250 mb dus mag da niet hoger zijn he wat is de oorzaak ? meer dan de helft kan die niet opslaan dus kom je dingen te kort in je spel

sorry was voor ratte1 bedoelt

grt

Geplaatst:
comment_1214164
gtaiverror-1.jpg

Wat betekent die resource usage 1419 / 229

NOGMAALS mijn drivers zijn up-to-date van mijn videokaart, en heb de patch ook en heb 4 GB geheugen.

Um, wil je je videokaart dood hebben?

Als je videokaart echt dood wilt moet je hem maximaal overclocken.

Een game kan nooit je videokaart naar de bliksem brengen anders waren er meer games die dit ook konden doen. Zoals met Crysis of met Far Cry 2.

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1228830

85 hz is dus een CRT, dan speelt 50 hz echt niet lekker hoor :)

Geplaatst:
comment_1228991

Probeer dit anders is mocht je nog problemen hebben. KLIK HIER!

Het is een engelse site dat is mischien niet handig voor iedereen.

Maar er staan genoeg uitleggen over hoe je GTA4 eventueel kan 'maken'.

Enigste wat ik afraad is die restrictie weghalen maar dat moet ieder voor zich weten natuurlijk. :sst:

Geplaatst:
comment_1229804

*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

Geplaatst:
comment_1230744
*zucht* wèèr iemand die denkt dat zijn PC gta 4 op het aller hoogst kan spelen :S haal die -norestrictions uit de commands.txt en laat het spel lekker zelf bepalen wat je kan aan of uit zetten, immers zal je VGA kaart toch niet hoger kunnen als wat het spel aan geeft.

*zucht* weer iemand die zeurt!! en die het beter weet :N

Geplaatst:
comment_1231024

ik zeur niet, en ik wil het ook niet beter weten, maar als ik al die screen shot zie (waar 1,4 GB gebruikt wordt terwijl je maar 230 MB hebt) en dàn nog eens een topic opent met volgende title "Goede PC maar geen textures.. GTA IV, help :(" + daarbij nog eens gek vinden waarom hij geen textures heeft. gaan bij mij alarm belletjes rinkelen.

Geen wonder dat het spel soepel loopt, hij heeft immers totaal niets van de omgeving geladen, dat zal de video kaart leuk vinden omdat hij dan niet de omgeving hoeft te renderen.

Geplaatst:
comment_1231065

ik zeur niet, en ik wil het ook niet beter weten, maar als ik al die screen shot zie (waar 1,4 GB gebruikt wordt terwijl je maar 230 MB hebt) en dàn nog eens een topic opent met volgende title "Goede PC maar geen textures.. GTA IV, help :(" + daarbij nog eens gek vinden waarom hij geen textures heeft. gaan bij mij alarm belletjes rinkelen.

Geen wonder dat het spel soepel loopt, hij heeft immers totaal niets van de omgeving geladen, dat zal de video kaart leuk vinden omdat hij dan niet de omgeving hoeft te renderen.

Correct me if I'm wrong : de 230mb die word aan gegeven klopt niet altijd heb ik al eens ondervonden ;) ik heb zelf een redelijke kaart maar hij heeft slechts 45mb aan dus ik vermoed dat er nog bugs inzitten.

mvg _gamer4life_

Geplaatst:
comment_1231212

hij verteld gewoon de waarheid hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.