Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1212778 Hallo ik heb een vraag ik heb gisteren een mp4 gekregen en ik kan ermee e-books lezen . In welke formaat moet ik ze zetten want ik heb al geprobeert al pdf en gewone text Wie kan mij helpen a.u.b.
Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1212793 Als je nu eens zegt welk type MP4 speler, dat zou al een stuk helpen. Tevens heb je vast wel wat boekjes erbij gekregen waar alles in uitgelegd staat.
Geplaatst: 25 december 200816 jaren Auteur comment_1212798 Als je nu eens zegt welk type MP4 speler, dat zou al een stuk helpen.Tevens heb je vast wel wat boekjes erbij gekregen waar alles in uitgelegd staat. In de boekske staat niks over in welke formaat ik dat moet zetten. en ik heb een gewone mp4 van bartsmit gekregen zone http://www.bartsmit.com/shop/productDetail...efview%3Dsearch Als ik het niet kan vinden tot vrijdag ga ik de helpdesk bellen.
Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1212801 Het heeft geen merk wat dus erg moeilijk wordt met zoeken op het internet, het kan gewoon haast niet dat het niet in de boekjes staat, gewoon onzin.
Geplaatst: 25 december 200816 jaren Auteur comment_1212997 Oke ik heb het gevonden ik moest het in kladblok opslaan.
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215595 Hallo ik heb een vraag ik heb gisteren een mp4 gekregen en ik kan ermee e-books lezen .In welke formaat moet ik ze zetten want ik heb al geprobeert al pdf en gewone text Wie kan mij helpen a.u.b. Kladblok is toch gewone text? Dat had je dan toch al geprobeerd?
Hallo ik heb een vraag ik heb gisteren een mp4 gekregen en ik kan ermee e-books lezen .
In welke formaat moet ik ze zetten want ik heb al geprobeert al pdf en gewone text
Wie kan mij helpen a.u.b.