Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1212787 Onderwerp: Mag je zelf weten Soort design: Signature Size design: 500×150 (hij mag ook kleiner) Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk Opmerking: Veel succes (Ik lever de mijne in na de jouwe) Bewerkt: 25 december 200816 jaren door Revolution-Designes
Geplaatst: 25 december 200816 jaren Auteur comment_1212806 Corneria Revolution-Designes Laat het stemmen beginnen!
Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1212807 een moderator/rendier moet nog een einddatum inleveren Bewerkt: 25 december 200816 jaren door corneria
Geplaatst: 25 december 200816 jaren Auteur comment_1213703 Ik heb een Moderator/Rendier een PM gestuurd, waarschijnlijk zal de einddatum 27 December zijn en anders 28 December. Einddatum is 28 December! Dus als er nog iemand wil stemmen, het kan tot de datum hierboven genoemd! Bewerkt: 26 december 200816 jaren door Revolution-Designes
Geplaatst: 26 december 200816 jaren comment_1213988 Ik heb een Moderator/Rendier een PM gestuurd, waarschijnlijk zal de einddatum 27 December zijn en anders 28 December.Einddatum is 28 December! Dus als er nog iemand wil stemmen, het kan tot de datum hierboven genoemd! ok dan is het goed
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215344 stem alstublieft! het zou me zo'n plezier doen!!! de eerste die een rating plaatst krijgt een plekje in mijn respectlijst!
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215364 Corneria Je sig is overbelicht. De kleuren die er in zitten zijn mooi, maar het zijn er niet veel. Je naam is slecht te zien. De witte plekken zijn ook wel een beetje saai.. Revolution-Designes Al hoewel deze ook niet fantastisch is, stem ik toch voor deze. De kleuren zijn ongeveer hetzelfde, wat het wel mooi maakt. Het lettertype is mooi. Het roze daar achter is wel grappig/mooi Stem: Revolution-Designes Bewerkt: 27 december 200816 jaren door Beagle
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216633 Stem: Corneria Reden: Ik vind ze beiden niet echt mooi alleen die van Revolution is me iets te simpel als ik kijk wat er allemaal aan gedaan is. Die van Corneria is nog simpeler zou je denken maar ik vind het toch wel weer mooi op de een of andere manier, hoe de kleuren vloeken vind ik wel mooi.
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216813 Stem: Revolution-Designers. Waarom: Het is een mooie sig, waarbij alles prachtig samenvalt. Bij Cornia lijkt het een beetje rommelig, dat is bij RD absoluut niet het geval.
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216818 Bij Cornia Ik heet CORNERIA!!!! RD:2 C. :1 Bewerkt: 28 december 200816 jaren door corneria
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216840 corneria Sorry hoor maar wat heb jij in vredesnaam gedaan? Je plakt 2 vage renders in je signature, pakt een paar rare kleuren en brushes en dondert ze zo over je hele signature heen, jonge jij moet nog veel leren neem ik aan. Probeer een render goed met je brushes te laten combineren, en als je 2 renders plaats, laat ze dan beide goed combineren met de rest van je signature. Je tekst is bijna niet te lezen en komt ook zeker niet overheen met de rest van je signature, en ook niet eens een border, vind het erg jammer maar ik vind dit echt een amateur werk en zou ik hier geen eens een cijfer voor durven geven. Revolution-Designes Bij jou zie ik ook weer dat gepruts wat ik ook bij corneria zie, maar ziet het geheel er al ietwat beter uit. Je achtergrond is wel redelijk gedaan, maar wat je dan over je achtergrond en over je render heen gooit slaat alles. Je moet het proberen te combineren, met vele verschillende brushes of C4D's of iets anders wat je maar hebt, probeer het netjes te laten en niet overal wat kladderen en zien wat er uit komt zo werkt dat niet, je moet wel weten waar je heen wilt. Je tekst vind ik met de rest van je signature ook te opvallend en die outer glow had dan ook niet gehoeven van mij en ook de maat vind ik weer te groot, ook jammer dat je niet eens even snel een border oom je signature heen doet, jammer. Ben zoals je ziet van beide signatures niet te spreken, maar toch moet ik stemmen, mijn stem gaat naar: Revolution-Designes
Onderwerp: Mag je zelf weten
Soort design: Signature
Size design: 500×150 (hij mag ook kleiner)
Render: Ja
Animatie: Nee
Premade: Mag
Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk
Opmerking: Veel succes
(Ik lever de mijne in na de jouwe)
Bewerkt: door Revolution-Designes