Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1213150 Hey Kertsokken Mijn sa startniet meer op want dan rkijg ik telkens meldingen: Rogrammas en games: Gta sa andreas verwijderen Melding Sa uninstallen; Meliding Sa Spelen: Melding Overal krijg ik het bei weet iemand hoe het over gaat? Gr Kerstsok JC Edit: M,n vader heeft hem gemaakt Bewerkt: 25 december 200816 jaren door jancoCJ
Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1213207 Hey Kertsokken Mijn sa startniet meer op want dan rkijg ik telkens meldingen:Rogrammas en games: Gta sa andreas verwijderen Melding Sa uninstallen; Meliding Sa Spelen: Melding Overal krijg ik het bei weet iemand hoe het over gaat? Gr Kerstsok JC Kan je precies zijn over wat er in de melding staat?
Geplaatst: 11 januari 200916 jaren comment_1233469 Hallo , ik heb san andreas ge uninstalled maar nu heb ik hem terug geinstalleert en als ik wil spelen komt er op het scherm: gta_sa.exe werkt niet meer er wordt naar een oplossing voor het probleem gezocht en dan werkt hij niet meer... weet er iemand wat ik moet doen:(
Hey Kertsokken Mijn sa startniet meer op want dan rkijg ik telkens meldingen:
Rogrammas en games: Gta sa andreas verwijderen
Melding
Sa uninstallen; Meliding
Sa Spelen: Melding Overal krijg ik het bei
weet iemand hoe het over gaat?
Gr Kerstsok JC
Edit: M,n vader heeft hem gemaakt
Bewerkt: door jancoCJ