Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1213536 Type:Avatar Stijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben
Geplaatst: 25 december 200816 jaren comment_1213604 Type:AvatarStijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben Komt voor de bakker Edit: Klaar Hoop dat je dit bedoelde, anders maak ik wel ff opnieuw... Bewerkt: 25 december 200816 jaren door Pacified
Geplaatst: 25 december 200816 jaren Auteur comment_1213772 Type:AvatarStijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben Komt voor de bakker Edit: Klaar Hoop dat je dit bedoelde, anders maak ik wel ff opnieuw... Bij nader inzien... kan je er een randje omdoen?? Voor de rest is hij goed
Geplaatst: 26 december 200816 jaren comment_1213853 Type:AvatarStijl:Far cry 2 Grootte:64x64 Afbeelding:Mijn signature Tekst:Geen tekst Rand:geen Kleuren:geen extra kleur Render (optioneel):/ Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben Komt voor de bakker Edit: Klaar Hoop dat je dit bedoelde, anders maak ik wel ff opnieuw... Bij nader inzien... kan je er een randje omdoen?? Voor de rest is hij goed Komt voor mekaar, gwn een zwart dun randje neem ik aan hè Edit: Klaar Bewerkt: 26 december 200816 jaren door Pacified
Type:Avatar
Stijl:Far cry 2
Grootte:64x64
Afbeelding:Mijn signature
Tekst:Geen tekst
Rand:geen
Kleuren:geen extra kleur
Render (optioneel):/
Extra (optioneel):Ik zou graag het hoofd als avatar hebben