April 19, 200521 yr Help :angry: waarom werkt de multi theft auto server wel maar waarom miRC server niet bij multi theft auto staat 127.0.0.1, maak ik de server naam mijn nickname. dan klik ik op start server dan werkt hij de players kunnen inlogen op mijn externe ip dat werkt wel. als ik miRC opstart staat er local host intern ip klopt dit maar bij miRC werkt het niet kan iemand mij helpen zit met handen in mijn haar <_< gr redwolf ps ik hoop dat het goed over komt
April 19, 200521 yr Dacht dat er wat probleempjes waren met scripts aansluiten naar 127.0.0.1 in versie 0.5...
Help :angry:
waarom werkt de multi theft auto server wel
maar waarom miRC server niet
bij multi theft auto staat 127.0.0.1, maak ik de server naam
mijn nickname.
dan klik ik op start server dan werkt hij de players kunnen inlogen op mijn externe ip dat werkt wel.
als ik miRC opstart staat er local host intern ip klopt dit
maar bij miRC werkt het niet
kan iemand mij helpen zit met handen in mijn haar <_<
gr redwolf
ps ik hoop dat het goed over komt