Hey, ik ben al een tijdje bezig geweest met scm modding en ik snap er niets van. Dus ik ben maar wat begonnen, om wat te oefenen. Ik heb nu alle oysters en horsehoes op 1 dezelfde plek neergezet in Grove Street, zodat je ze allemaal heel snel hebt. De photo's wil ik er ook nog plaatsen, maar die hapert natuurlijk weer. Ik weet niet of het met de storyline te maken heeft, dat je pas later die photo's kan maken, maar deze screen is genomen aan het begin van de missie "In the beginning". De photo's staan hier niet in het rijtje, maar het zou wel moeten. De coordinaten van de photo's zijn 2490.563 -1688.95 13.51973. Maar ze werken niet.
Hoe ik deze mod moet releasen ook geen idee, want als ik de scm upload geef ik gewoon een deel van het spel weg, en ik weet niet of dat wel mag. Als ik erachter kom hoe het moet, doe ik het.
Voor diegene die zelf ook kunnen modden met scm en weten hoe ze het in het spel moeten krijgen is hier alvast de code.
Hey, ik ben al een tijdje bezig geweest met scm modding en ik snap er niets van.
Dus ik ben maar wat begonnen, om wat te oefenen. Ik heb nu alle oysters en horsehoes op 1 dezelfde plek neergezet in Grove Street, zodat je ze allemaal heel snel hebt. De photo's wil ik er ook nog plaatsen, maar die hapert natuurlijk weer. Ik weet niet of het met de storyline te maken heeft, dat je pas later die photo's kan maken, maar deze screen is genomen aan het begin van de missie "In the beginning". De photo's staan hier niet in het rijtje, maar het zou wel moeten. De coordinaten van de photo's zijn 2490.563 -1688.95 13.51973. Maar ze werken niet.
Hoe ik deze mod moet releasen ook geen idee, want als ik de scm upload geef ik gewoon een deel van het spel weg, en ik weet niet of dat wel mag. Als ik erachter kom hoe het moet, doe ik het.
Voor diegene die zelf ook kunnen modden met scm en weten hoe ze het in het spel moeten krijgen is hier alvast de code.
Als iemand hieraan kan zien wat ik fout heb gedaan met de photo's ook heel erg bedankt.
Bierbuikje