Geplaatst: 26 december 200816 jaren comment_1214557 Heeft iemand de Orginele Indust.IPL bestand voor me? Je kunt hem vinden in Rockstar Games > GTAIII > Data > Maps > Industse. Ik ben je dan ook erg dankbaar.
Geplaatst: 26 december 200816 jaren comment_1214575 Ik weet niet welk bestand je wilt hebben(er zijn er namelijk verschillende), dus heb ik de hele map 'Maps' geüpload. Hij zit ingepakt met Winrar, je moet de map dus ook uitpakken met Winrar. Je vindt de map in de bijlage. Veel plezier ermee.
Geplaatst: 26 december 200816 jaren Auteur comment_1214584 Ik weet niet welk bestand je wilt hebben(er zijn er namelijk verschillende), dus heb ik de hele map 'Maps' geüpload. Hij zit ingepakt met Winrar, je moet de map dus ook uitpakken met Winrar. Je vindt de map in de bijlage. Veel plezier ermee. Hij staat er niet goed in er staan in de map: Maps maar 1 bestandje, en die heb ik nou net niet nodig EDIT: de bestandnaam staat in de titel Bewerkt: 26 december 200816 jaren door Dark_Zemy
Geplaatst: 26 december 200816 jaren comment_1214623 Sorry, maar je topictitel en hoofdpost verwarde me. >Klik.<. Veel plezier ermee. Bewerkt: 26 december 200816 jaren door MegaPilot
Heeft iemand de Orginele Indust.IPL bestand voor me? Je kunt hem vinden in Rockstar Games > GTAIII > Data > Maps > Industse.
Ik ben je dan ook erg dankbaar.