Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215088 Ik heb even snel een sig met Paint gemaakt. Jammer genoeg met JPG opgeslagen dus slechte kwaliteit... Rates & Comments zijn welkom PS: Eromheen zit een border, alleen zie je die rechtsboven, rechts en rechtsonder niet zo goed.
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215808 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten aan. Volg een paar Tuts, het meest raad ik je de Tut van Visser23 aan.
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215836 Hij is erg simpel, er zitten geen effecten aan. Volg een paar Tuts, het meest raad ik je de Tut van Visser23 aan. Hij heeft het met paint gemaakt, Volgende keer beter lezen .
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230638 Ach, wat kan je er over zeggen. Je hebt gewoon het plaatje erin geplakt. Ik ind wel de border heel erg mooi gelukt met paint. Naam is ook wel goed. 7/10.
Ik heb even snel een sig met Paint gemaakt. Jammer genoeg met JPG opgeslagen dus slechte kwaliteit...
Rates & Comments zijn welkom
PS: Eromheen zit een border, alleen zie je die rechtsboven, rechts en rechtsonder niet zo goed.