Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215205 Beste mensen, Ik draaide net het programmaatje Speedfan. Ik krijg deze temperaturen eruit: Mijn systeem: Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs) Memory: 1022MB RAM Hard Drive: 80 GB Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT Sound Card: Sound Blaster Audigy Operating System: Windows XP Home Edition De gemiddelde temperaturen liggen toch rond de 50 graden? Wat kan ik hier aan doen? Edit: Nu is mijn CPU weer 47 graden. O_0" Maar mijn GPU is nog steeds veel te hoog :/ Nieuwe screen: Bewerkt: 27 december 200816 jaren door ArticLight
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216684 lol, het vriest nu in mijn kamer en de ventilator van mijn computer is vastgevroren.. en mn verwarming is uit gezet en het water uit gepompt (anders barst ie). toen ik mijn computer na 3 dagen aanzette maakte die geluidjes van krassen maken enzo.. echt klote dt we nu net deels verhuizen om de keuken te gaan slopen.. ik heb mn ps3 al verhuist en dan ga ik wel in de huiskamer ps3'en want hierboven vriest het echt terign hard en na een half uur voel ik mn voeten al niet meer
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216720 nee man, raampje open om het een beetje te beluchten en het word al gauw veel kouder, ik heb de meest nadelige kamer van het huis, in de winters koud en in de zomers snikheet doordat de zon van 6:00 tot 14:00 erop staat.Maar het is dus erg gevoelig voor de buitenlucht. Je harde schijven gaan naar de klote. Harde schijven werken niet goed met lage temperaturen. Have a nice day.
Beste mensen,
Ik draaide net het programmaatje Speedfan. Ik krijg deze temperaturen eruit:
Mijn systeem:
Processor: Genuine Intel® CPU 2140 @ 1.60GHz (2 CPUs)
Memory: 1022MB RAM
Hard Drive: 80 GB
Video Card: NVIDIA GeForce 8800 GT
Sound Card: Sound Blaster Audigy
Operating System: Windows XP Home Edition
De gemiddelde temperaturen liggen toch rond de 50 graden? Wat kan ik hier aan doen?
Edit: Nu is mijn CPU weer 47 graden. O_0" Maar mijn GPU is nog steeds veel te hoog :/
Nieuwe screen:
Bewerkt: door ArticLight