Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215752 Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen. Maar nu de vraag aan jullie: Is de online-gameplay op de pc de moeite waard? Ik ben benieuwd (-;
Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1215758 Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen.Maar nu de vraag aan jullie: Is de online-gameplay op de pc de moeite waard? Ik ben benieuwd (-; Zeker wel. Je hebt de ranked matches: die zijn voor als je online geld (geen echt geld) wilt verdienen en zo in rank stijgen zodat je nieuwe kleren nieuwe poppetjes enzo voor je online char kan kopen/vrijspeelt. Of je hebt de player matches: Die zijn gwn om te oefenen of fun te beleven.
Geplaatst: 27 december 200816 jaren Auteur comment_1215760 Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen.Maar nu de vraag aan jullie: Is de online-gameplay op de pc de moeite waard? Ik ben benieuwd (-; Zeker wel. Je hebt de ranked matches: die zijn voor als je online geld (geen echt geld) wilt verdienen en zo in rank stijgen zodat je nieuwe kleren nieuwe poppetjes enzo voor je online char kan kopen/vrijspeelt. Of je hebt de player matches: Die zijn gwn om te oefenen of fun te beleven. Klinkt goed. Zijn er veel dingen te koop? En zijn de ranked matches niet ook leuk?
Ik heb zojuist GTA4 voor de pc aangeschaft, kan ik eindelijk online gaan spelen.
Maar nu de vraag aan jullie:
Is de online-gameplay op de pc de moeite waard?
Ik ben benieuwd (-;