December 27, 200817 yr Als je een foto neemt met je mobiel, waar kan je ze dan terugvinden? In gta natuurlijk ;p
December 27, 200817 yr whahaha nergens volgens mij is niet echt zoiets als gta SA. volgens mij zit die feature er alleen in voor missie's
December 27, 200817 yr Dat kan idd niet, helaas! Misschien een leuk idee voor een pc mod? Goed idee ja zeker een goed idee!
December 27, 200817 yr Dat kan idd niet, helaas! Misschien een leuk idee voor een pc mod? Goed idee ja zeker een goed idee! Agtervolg je me nou met posten? xD
December 27, 200817 yr Dat kan idd niet, helaas! Misschien een leuk idee voor een pc mod? Goed idee ja zeker een goed idee! Agtervolg je me nou met posten? xD ik zou niet durfen! :O JAMMIE! OETLULLEN
December 27, 200817 yr Dat kan idd niet, helaas! Misschien een leuk idee voor een pc mod? Goed idee ja zeker een goed idee! Agtervolg je me nou met posten? xD ik zou niet durfen! :O JAMMIE! OETLULLEN Ohja vind ik altijd lekker, vooral met wat sambal ofzo
December 27, 200817 yr Zou je het niet eens doen in de plaats van uitleggen. Spammers. En dit is spijtig genoeg niet mogelijk.
December 27, 200817 yr Zou je het niet eens doen in de plaats van uitleggen. Spammers. En dit is spijtig genoeg niet mogelijk. Het is duidelijk dat deze spammers er snel vandoor moesten, ze zijn nu al geblokkeerd. Gelukkig!
Als je een foto neemt met je mobiel, waar kan je ze dan terugvinden?
In gta natuurlijk ;p