Geplaatst: 27 december 200816 jaren comment_1216465 ik heb schaduw problemen want schaduw ziet er heel vaag uit. veel van die Stippen Schaduw ik heb de laatste patch geinstalleerd en die nvidea beta drivers weet iemand een oplossing mijn spec. Intel® Core™2 Quad processor Q8200 (2,33 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB) Windows Vista® Home Premium 4gb ram 1 Terabyte (1000 GB) harde schijf NVIDIA® GeForce® 9600 GT 512mb videokaart Bewerkt: 27 december 200816 jaren door gangster007
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216500 Ik heb net hetzelfde probleem! Ik heb een paar screenschots genomen--> Dit is mijn systeem: Sapphire ATI/AMD Radeon HD 4850 512MB Intel Core 2 Duo E8500 3.16GHz 2x2Gb ram Vista 64bit (ik denk niet dat dit het probleem is) Mischien zou het door de patch kunnen komen ? Ik heb het spel 4 dagen geleden gekocht na de releas dus de patch was al uit. Tijdens het installeren ben ik niet echt zeker of ik toen wel de patch heb geinstalleerd. Dus heb ik heb dan maar handmatig nog eens gedownload maar bij het uitvoeren deed hij niets. Aangezien de patch deze fix zou doen 'fix de ATI 1900 shaduwen' Ik heb de nieuwste drivers geinstalleerd... Hopelijk kan iemand ons helpen
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216518 GTA IV gebruikt nou eenmaal een gaar schaduwsysteem. Als je op P drukt behoort alles te blurren en heb je betere schaduws, motion blur en DoF. http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_blur http://en.wikipedia.org/wiki/Depth_of_field
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216579 GTA IV gebruikt nou eenmaal een gaar schaduwsysteem. Als je op P drukt behoort alles te blurren en heb je betere schaduws, motion blur en DoF.http://en.wikipedia.org/wiki/Motion_blur http://en.wikipedia.org/wiki/Depth_of_field Ik snap het niet helemaal, wat bedoel je hiermee?
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216632 Als ik op P druk veranderd het idd. Maar ik zou niet zeggen in positieve zin. Dus eigelijk is het normaal die rare schaduw ? Is dat dan ook bij de Xbox en ps3 Bewerkt: 28 december 200816 jaren door elbartje
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216659 Die schaduws zijn idd gewoon normaal, en het klopt dat het er eigenlijk voor geen ruk uitziet.
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216667 dat komt idd door de motion blur, ik vind het er wel nice uitzien. Je kunt in het menu de schaduwen uitzetten, maar dat is echt heel lelijk.
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216676 Ik heb dit ookXD Ik vind het ook schijtlelijk, ik hoop dat er wat aan gedaan kan worden. Ik ga ff wat proberen met de schaduw instellingen want voor de patch was alles bij mij nog ok met de schaduwen
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216696 dat komt idd door de motion blur, ik vind het er wel nice uitzien.Je kunt in het menu de schaduwen uitzetten, maar dat is echt heel lelijk. Aparte smaak, zeker moderne kunst?
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216729 Blur heeft een positieve kant, maar voor de rest zuuigt het.
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1217155 Ik zie toch het positieve niet Er zijn toch genoeg oudere games waar de schaduwen er wel mooi uitzien. Hopelijk komt er nog een fix. Maar voor de rest is het nog cv
Geplaatst: 28 december 200816 jaren Auteur comment_1217688 ik heb ook de ps3 versie van gta 4 en schaduw is daar gewoon normaal en waarom geen dx 10 ondersteuning dan ziet het er beter uit en loopt het stuk sneller Bewerkt: 28 december 200816 jaren door gangster007
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1217886 Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè? O.o
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1217934 Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?O.o mm is die blur nu voor echt lage resoluties of juist voor hele hoge? ( bij mij @ 1200x1024 zag het er dus voor geen meter uit )
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218480 Jij daar, PS3 gebruikt dezelfde blur methode als de xbox en GTA IV @ PC met de 'P' modus aan. Framerate is een ander verhaal, een PS3/X360 speelt IV op low op een 3.2GHz 3-Core processor en al die crap, mensen willen op MAX spelen met een diual-core processor van 2GHz. Wat een verschil hè?O.o mm is die blur nu voor echt lage resoluties of juist voor hele hoge? ( bij mij @ 1200x1024 zag het er dus voor geen meter uit ) Het ligt eraan wat je mooi vindt. Ik heb geen idee hoe het op hoge resoluties eruitziet, maar die optie blijft kak. Blur is LELIJK!
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218485 Ik draai het op 1680 x 1050, en blur is echt foeilelijk, waarom hebben ze het überhaupt in het spel gedaan?
ik heb schaduw problemen want schaduw ziet er heel vaag uit. veel van die Stippen Schaduw
ik heb de laatste patch geinstalleerd en die nvidea beta drivers weet iemand een oplossing
mijn spec.
Intel® Core™2 Quad processor Q8200
(2,33 GHz, 4 MB L2 Cache, 1333 MHz FSB)
Windows Vista® Home Premium
4gb ram
1 Terabyte (1000 GB) harde schijf
NVIDIA® GeForce® 9600 GT 512mb videokaart
Bewerkt: door gangster007