Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216548 Vandaag zat ik naar scooters te kijken op google en ik vond ineens een hele grappige genaamt: E-Scooter, ik kon het gewoon niet laten om het te modellen (echt typisch ik weer) __________________________________________________________________________ Screens tot nu toe: Render: __________________________________________________________________________ volgensmij past de Faggio ANIM perfect op dit wheelie monster /----------\ | W>I>P | \----------/ Bewerkt: 28 december 200816 jaren door MFCL
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225476 Kleine wielen! Die zijn veel mooier onder een E-Scooter! @Senneken: Leuk idee, maar niet haalbaar. Wat je wel kan doen, is deze scooter in de transfender moddable maken, en de grote wielen toevoegen @FerryN: Mee eens. Timske: Heeft er niet veel mee te maken
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1225867 Kleine wielen dus? of zal ik een poll maken voor de zekerheid?
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225883 Kleine wielen dus? of zal ik een poll maken voor de zekerheid? Nee, geen poll maken. Gewoon kleine wielen, iedereen wil kleine wielen, doe kleine wielen, kleine wielen zijn mooier, kleine wielen, kleine wielen!
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226234 kleine wielen, kleine wielen, kleine wielen......................................... Ok dan *begins modeling*
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226252 kleine wielen, kleine wielen, kleine wielen......................................... Ok dan *begins modeling* Maak de achterwielen dikker, dat ziet er gaaf uit . Zoiets (het gaat om de dikte van de banden): Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door Puma
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226285 @puma: lol ___________________________________________________________ Wat vinden jullie ervan? met sketchup lijntjes: zonder lijntjes + shadow: De wielen worder licht chrome en heeft iemand een goeie texture voor de banden?
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226307 Google "wheel" > afbeeldingen: Plak er een metaltexture (cgtextures.com) doorschijnend eroverheen en je hebt een pracht van een texture !
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226722 Plak er een metaltexture (cgtextures.com) doorschijnend eroverheen en je hebt een pracht van een texture ! Watte?
Geplaatst: 5 januari 200916 jaren Auteur comment_1226855 Hoppa weer ff tot half 3 gemodelt (ZOMG -O_O-) Lovely screens : Dingen die nog moeten gebeuren: - het achterwiel cassis maken (takes some time) - texturen (takes some time too) - mayby extra stuurkapkap... maar dan een van jullie! - in-game zetten natuurlijk! Weltruste Bewerkt: 5 januari 200916 jaren door MFCL
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228253 Plak de texture van Puma erop En op het stuur netzoiets als bij je scootmobiel alleen dan een kilometer tellertje enzo
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren Auteur comment_1228469 Plak de texture van Puma erop En op het stuur netzoiets als bij je scootmobiel alleen dan een kilometer tellertje enzo Een kilometer teller op een electiese scooter?
Geplaatst: 6 januari 200916 jaren comment_1228601 Plak de texture van Puma erop En op het stuur netzoiets als bij je scootmobiel alleen dan een kilometer tellertje enzo Een kilometer teller op een electiese scooter? Beetje fantasie....
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren comment_1241979 weet iemand al waanner deze mod gerealeast word? kan niet w8ten op deze
Geplaatst: 19 januari 200916 jaren Auteur comment_1242111 weet iemand al waanner deze mod gerealeast word? kan niet w8ten op deze Ja hij is bijna af maar kan iemand voor mij zoeken hoe het achterwiel vast zit? met duidelijke plaatjes?
Vandaag zat ik naar scooters te kijken op google en ik vond ineens een hele grappige genaamt: E-Scooter,
ik kon het gewoon niet laten om het te modellen
(echt typisch ik weer)
volgensmij past de Faggio ANIM perfect op dit wheelie monster
/----------\
| W>I>P |
\----------/
Bewerkt: door MFCL