Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1216666 Momenteel vind ik SA moeilijker dan GtaIV. Ik zit aan het 2de eiland zonder moeite. In de vorige gta's moest ik soms 10x dezelfde opdracht doen om te slagen. Nu bij deze gta lukt alles de eerste keer (1x na 3keer) Hopelijk komt het wat moeilijker, want nu ios het kinderspel Bewerkt: 28 december 200816 jaren door Mr CJ
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1217454 ik heb SA zonder cheats uitgespeeld(100%), maar tot u toe vind ik gta IV makkelijker(ik ben bij de missie dat je die bank moet overvallen) en vice city heb ik ook nooit moeilijk gevonden. Ik heb soms nog wel wat moeite met gta 3 maar dat komt meer omdat ik die bijna nooit speel
Geplaatst: 28 december 200816 jaren comment_1217499 ik heb SA zonder cheats uitgespeeld(100%), maar tot u toe vind ik gta IV makkelijker(ik ben bij de missie dat je die bank moet overvallen) en vice city heb ik ook nooit moeilijk gevonden. Ik heb soms nog wel wat moeite met gta 3 maar dat komt meer omdat ik die bijna nooit speel De missie in de bank is zo ongeveer de moeilijkste
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222948 @hierboven: nee joh die was toch niet zo moeilijk? wel de leukste. GTA VC, zoals eerder genoemd bij die missie waarbij je Lance moet redden van de vuilstort in die hangardinges. Als ik VC speel dan kom ik daar en kan ik nooit meer verder... Bewerkt: 2 januari 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223112 Ik vond SA het moeilijkste want je had gewoon van die irritante missie's Sommige waren gewoon bijna te moeilijk
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223287 Ik vind ook GTA San Andreas het moeilijkst, nouwjah, destijds dan, want ben nu voor de 7e keer aan het uitspelen Hier zaten/zitten inderdaad best lastige missie's tussen De bank missie is inderdaad het moeilijkst, maar zelf bij die missie liggen om de 2 meter weer nieuwe 'First Aid Kit's' en Body Armors (bij wijze van spreken dan)
Momenteel vind ik SA moeilijker dan GtaIV. Ik zit aan het 2de eiland zonder moeite.
In de vorige gta's moest ik soms 10x dezelfde opdracht doen om te slagen.
Nu bij deze gta lukt alles de eerste keer (1x na 3keer)
Hopelijk komt het wat moeilijker, want nu ios het kinderspel
Bewerkt: door Mr CJ