Ik was gister op bezoek bij mn neef die GTA4 had, maar... toen ik aankwam op Francis International Airport wouden we ff het uitzicht over de Trainstation enzo zien (trouwens is het moeilijk te bereiken, pas op de parkeerplaats kwam ik erachter dat het gewoon tegenover me was, dat station ) en we gingen in de parkeergarage, maar op geen enkele etage stonden auto's. Beneden wel een paar maar verder niet.
Ook toen ik 3 wantedsterren had was er niemand meer op straat - behalve de politie natuurlijk. Vluchten mensen soms voor je (zou wel leuk zijn, maar wel legig...)
Ik was gister op bezoek bij mn neef die GTA4 had, maar... toen ik aankwam op Francis International Airport wouden we ff het uitzicht over de Trainstation enzo zien (trouwens is het moeilijk te bereiken, pas op de parkeerplaats kwam ik erachter dat het gewoon tegenover me was, dat station
) en we gingen in de parkeergarage, maar op geen enkele etage stonden auto's. Beneden wel een paar maar verder niet.
Ook toen ik 3 wantedsterren had was er niemand meer op straat - behalve de politie natuurlijk. Vluchten mensen soms voor je
(zou wel leuk zijn, maar wel legig...)