April 21, 200521 yr als ik me gerigistreerd heb bij lycos webhosting hoe maak ik dan een site als ik dan bij online tools doe en frontpage klik(de extensies zijn al binnen) hoe moet ik dan een site maken er staat nergens start frontpage ofzo zie bijlage
April 21, 200521 yr Denk dat je de webbuilder of webftp maar is moet gebruiken. Echter raad ik je aan om maar is rond te kijken bij de professionelere hosting. Lycos heeft de Europese servers in Zweden staan op oude pentium 3's Kijk bijvoorbeeld is op Phost.nl dan heb je voor een paar euro je website online met gratis Nederlandse support (en geen half vertaald Nederlands gedoe)
April 21, 200521 yr joriz heeft gelijk, ik heb ook 2 hosting pakketten van phost en ik ben zeer tevreden omdat de service perfect is en omdat het goedkoop is, daar hoef je je bestanden alleen via ftp up te loaden en dan ben je klaar, geen banners en andere reclame.
April 21, 200521 yr Author zijn de prijzen bij phost per jaar? en krijg je een eigen adres niet dat het zo is ed.phost.nl ofzo
April 21, 200521 yr zijn de prijzen bij phost per jaar?en krijg je een eigen adres niet dat het zo is ed.phost.nl ofzo dat kan je natuurlijk aan Phost.nl vragen en op de website daar lezen.
April 21, 200521 yr Als je een account bij lycos opent (dus niet gratis) dan heb je ook geen last van banners. Lycos is kwa snelheid best wel goed. Maar er zijn ook professionele hosting sites zoals RECLAME Sommige hosting sites maken gebruik van een Cpanel. Cpanel is een soort afstandsbedining. Je kunt er heel veel mee doen. Je moet gewoon kijken welk het best bij je past. Edited April 21, 200521 yr by Joriz
als ik me gerigistreerd heb bij lycos webhosting hoe maak ik dan een site als ik dan bij online tools doe en frontpage klik(de extensies zijn al binnen) hoe moet ik dan een site maken er staat nergens start frontpage ofzo zie bijlage