Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218345 Hallo, ik ben een server aan het maken, maar ik heb een paar ideeën. Niet dat ik te lui ben om ze te zoeken, maar ik vind de antwoorden gewoonweg niet. 1. Als een speler in het water valt moet er een dinghy naast hem komen liggen. 2.Bij mijn teleports wordt mijn auto niet meegeteleporteerd, hoee wordt dit wel gedaan. 3.Hoe kan ik de karakters laten dansen als de spelers een karakter kiezen. 4.Hoe kan een speler geld aan iemand geven. 5.Hoe krijgt een speler het geld van de persoon die hij gekild heeft. 6.Hoe kan het geld dat een speler bij heeft gelijk zijn aan zijn score, bij de twee bovenstaande problemen moet de score dan ook veranderen. Ik weet het het is een ganse boterham, maar ik geraak er echt niet aan uit hoe ik ze zou moeten oplossen.
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1241387 3. Ik weet niet of het werkt, maar zet eens bij OnPlayerSpawn: SetPlayerSpecialAction(playerid,SPECIAL_ACTION_NONE); 4. Dat is =>Deze<= code. Die zet je onderaan het script. Ook moet je dit bovenaan de OnPlayerCommandText-callback zetten: new cmd[256], idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); 1. Weet je zeker dat je alle codes erin hebt staan?? Ook de timer? Ik heb er maar een filterscript van gemaakt. Dan kan je de codes weer uit je gamemode halen, en alleen het filterscript gebruiken. Download: Dinghy.pwn Dinghy.amx 8. Weet ik dus niet. Bewerkt: 18 januari 200916 jaren door =>Sandra<=
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren Auteur comment_1241475 ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : error 017: undefined symbol "DinghyOn" ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : warning 215: expression has no effect ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : error 001: expected token: ";", but found "]" ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : error 029: invalid expression, assumed zero ...\server\pawno\mijnscript.pwn(510) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 4 Errors. Voor 1 Bewerkt: 6 december 20177 jaren door Freaksken
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren comment_1241628 Staat dit wel bovenaan je script dan? new Dinghy[MAX_PLAYERS]; new bool:DinghyOn[MAX_PLAYERS];
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren Auteur comment_1241656 errors zijn weg, maar de dinghy spawnt niet
Geplaatst: 18 januari 200916 jaren Auteur comment_1241735 1: ja, maar moet er een dinghy spawnen als ik met een voertuig in het water beland of moet er een spawnen als ik te voet in het water beland Want ik heb alleen nog maar te voet geprobeerd. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 3: nee, heb ik zelf ook al geprobeerd ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 4: het werkt alleen al ik dit by OnPlayerCommandText zet new string[256]; new playermoney; new sendername[MAX_PLAYER_NAME]; new giveplayer[MAX_PLAYER_NAME]; new cmd[256]; new giveplayerid, moneys, idx; cmd = strtok(cmdtext, idx); ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 8: dit is om objecten van MTA naar SAMP te converteren: http://gtamap.delux-host.com/ Maar hoe ik zet die race in men script met het commando /race Bewerkt: 18 januari 200916 jaren door Freaksken
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren Auteur comment_1246945 1: onmogelijk 3: de karakters blijven dansen wanneer ze spawnen, niet zo erg 8: je vind dit in alle servers, dat je races enzo kunt doen, maar hoe zet je ze erin 2,4,5,6,7: opgelost!
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren comment_1247386 Die MTA >> Sa-mp converters zijn voor objecten, niet voor races.
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren Auteur comment_1247420 ow, maar hoe doen alle servers dat dan tog?
Geplaatst: 23 januari 200916 jaren comment_1247429 Die maken ze gewoon zelf. Het is in ieder geval geen standaard converter. Op het sa-mp forum zijn wel filterscripts te vinden waarmee je races kunt maken.
Geplaatst: 24 januari 200916 jaren Auteur comment_1247691 kan je me aub een link geven of bestaat er geen tut ofzo noggis bedankt voor de moeite voor nummer 1 hé Bewerkt: 24 januari 200916 jaren door Freaksken
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren Auteur comment_1249227 Bestaat er geen tut voor? En nog een vraagje. Hoe zet je je server online met draadloos internet?
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren comment_1249333 Yagu's Race Filterscript Om je server online te krijgen, moet je een poort in je router openzetten. (Gebruikelijk voor sa-mp is poort '7777')
Geplaatst: 25 januari 200916 jaren Auteur comment_1249970 1: onmogelijk 8: kan je de races van MTA ook in sa-mp zetten? Hoe? ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 9: hoe kan je tijdens het kiezen van een karakter een muziekje laten afspelen 10: hoe kan je als admin een speler killen 11: hoe kan je als admin met het commando /nitro, nitro in je auto hebben 12: hoe kan je als admin iemand wapens geven 13: hoe kan je als admin iemands levens en armor bijvullen 14: hoe kan je als admin iemand een voertuig geven ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 2,3,4,5,6,7: opgelost
Geplaatst: 26 januari 200916 jaren comment_1250570 Tenzij je alles zelf wilt maken, kun je overwegen om een adminscript te gebruiken. Veelgebruikt en bekend adminscript is Xtreme Admin, welke je hier kunt downloaden. Je ziet meteen een overzicht van alle commando's, een leuk aantal. Je kunt de commando's per level (heb je ook meteen adminlevels, je kan dat ook gewoon uitschakelen door één level voor jezelf te maken) instellen.
Hallo, ik ben een server aan het maken, maar ik heb een paar ideeën.
Niet dat ik te lui ben om ze te zoeken, maar ik vind de antwoorden gewoonweg niet.
1. Als een speler in het water valt moet er een dinghy naast hem komen liggen.
2.Bij mijn teleports wordt mijn auto niet meegeteleporteerd, hoee wordt dit wel gedaan.
3.Hoe kan ik de karakters laten dansen als de spelers een karakter kiezen.
4.Hoe kan een speler geld aan iemand geven.
5.Hoe krijgt een speler het geld van de persoon die hij gekild heeft.
6.Hoe kan het geld dat een speler bij heeft gelijk zijn aan zijn score, bij de twee bovenstaande problemen moet de score dan ook veranderen.
Ik weet het het is een ganse boterham, maar ik geraak er echt niet aan uit hoe ik ze zou moeten oplossen.