Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218605 Hej, Hoe kan ik de Import/Export Missies starten? En waar kan ik een Mr. Whoophee vinden, in het spel (zonder missies). Greetz
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218628 Vraag 1: >Klik.< Vraag 2: De Mr Whoopee heeft geen vaste vindplaats, je zult hem dus moeten stelen uit de missie I scream, you scream. Succes. Edit: Hier moet je je voertuigen afleveren. Bewerkt: 29 december 200816 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218675 Buiten de missies om..? Vraag 2: De Mr Whoopee heeft geen vaste vindplaats, je zult hem dus moeten stelen uit de missie I scream, you scream. Helaas, je zult hem dus moeten tegenkomen op straat om hem vervolgens te stelen. Succes.
Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1218685 Onderstaand bericht van GTA-Sheep laat je een alternatieve manier zien hoe je toch redelijk gemakkelijk aan de Mr. Whoopee kunt komen: Start op eiland nummer 1 de brandweermissie en begin met het blussen van de branden. De 5e auto die spawnt en die geblust moet worden zal Mr. Whoopee zijn Stap uit je brandweerauto (mission failed) en neem de Mr. Whoopee mee naar 1 van je save-huizen. Erin rijden, deur dicht, spel opslaan, klaar Succes. [.. Verplaatst naar General.]
Geplaatst: 30 december 200816 jaren Auteur comment_1219292 Onderstaand bericht van GTA-Sheep laat je een alternatieve manier zien hoe je toch redelijk gemakkelijk aan de Mr. Whoopee kunt komen:Start op eiland nummer 1 de brandweermissie en begin met het blussen van de branden. De 5e auto die spawnt en die geblust moet worden zal Mr. Whoopee zijn Stap uit je brandweerauto (mission failed) en neem de Mr. Whoopee mee naar 1 van je save-huizen. Erin rijden, deur dicht, spel opslaan, klaar Succes. [.. Verplaatst naar General.] TY All! Ik ben hier tevreden mee..
Hej,
Hoe kan ik de Import/Export Missies starten?
En waar kan ik een Mr. Whoophee vinden, in het spel (zonder missies).
Greetz