Geplaatst: 29 december 200816 jaren comment_1219006 Hallo, ik ben nieuw op dit forum en heb gisteren GTA 4 gekregen van een vriend van mij uit Rusland, omdat hij daar woont, en dit als cadeautje gaf, is alles in het Russisch en ik begrijp dit dus nauwelijks.... Ik heb even gekeken naar de bestanden, en er staat in de map: "C:\Program Files\GTA4\Grand Theft Auto IV\common\text" een bestandje: "russian.gxt" Zou ik dit dus alleen hoeven vervangen voor het Engelse Bestandje en alles is Engels of Nederlands? "englisch.gtx" of "dutch.gtx" Heeft iemand een idee? Zou iemand zo sympathiek willen zijn om mij zijn bestandje te sturen via msn ofzo? Met Vriendelijke Groeten, Kai Bennink
Geplaatst: 31 december 200816 jaren Auteur comment_1220878 Bedankt RyanEnC... maar deze pakt die ook niet uit, hij geeft bij beide bestandjes aan: - CRC niet correct. Het bestand american.gxt is beschadigd. - Onverwacht einde van archief. Misschien, zonder compressie even hier uploaden... Bij voorbaat dank, Kai Bennink
Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1220880 Het is niet mogelijk om zonder compressie die bestandsoort te uploaden. Ik zoek mijne even op, en dan upload ik hem even op filefront Hmm. Filefront ligt er kennelijk uit. Verstuurd over xfire. Bewerkt: 31 december 200816 jaren door RyanEnC
Geplaatst: 31 december 200816 jaren Auteur comment_1221310 Hey Jonges, alsnog even bedankt, het is gelukt, geen Russisch meer, maar Engels nu Met Vriendelijke Groeten, Kai Bennink
Hallo,
ik ben nieuw op dit forum en heb gisteren GTA 4 gekregen van een vriend van mij uit Rusland,
omdat hij daar woont, en dit als cadeautje gaf, is alles in het Russisch en ik begrijp dit dus nauwelijks....
Ik heb even gekeken naar de bestanden, en er staat in de map:
"C:\Program Files\GTA4\Grand Theft Auto IV\common\text"
een bestandje:
"russian.gxt"
Zou ik dit dus alleen hoeven vervangen voor het Engelse Bestandje en alles is Engels of Nederlands?
"englisch.gtx" of "dutch.gtx"
Heeft iemand een idee?
Zou iemand zo sympathiek willen zijn om mij zijn bestandje te sturen via msn ofzo?
Met Vriendelijke Groeten,
Kai Bennink