December 30, 200817 yr Ik was naar een Vriendin aan het rijden om te daten, ik kijk omhoog en zag daar een Gebouw met de vorm van de koepel van een Tank. Ik geef wel aan waar die staat, Kijk hier voor de Vindplaats vann het Tank gebouw Ik wou ook een screen maken maar die kreeg ik hier niet op. Grttz Nick. Edit: Scroll naar onder voor de foto! Edited January 9, 200917 yr by NickOwnage
December 30, 200817 yr Ik was naar een Vriendin aan het rijden om te daten, ik kijk omhoog en zag daar een Gebouw met de vorm van de koepel van een Tank. Ik geef wel aan waar die staat, Kijk hier voor de Vindplaats vann het Tank gebouw Ik wou ook een screen maken maar die kreeg ik hier niet op. Grttz Nick/ ga naar www.plaatjesupload.nl zoek je de foto op je pc met bladeren ga je naar gta forum typ je [i mg] kopieer je hier de url die op.jpg eindigt [/im g] zonder de spaties en dan komt i zo te staan of heb je een ander probleem ? Edited December 30, 200817 yr by the_dan
December 30, 200817 yr Ik was naar een Vriendin aan het rijden om te daten, ik kijk omhoog en zag daar een Gebouw met de vorm van de koepel van een Tank. Ik geef wel aan waar die staat, Kijk hier voor de Vindplaats vann het Tank gebouw Ik wou ook een screen maken maar die kreeg ik hier niet op. Grttz Nick/ ga naar www.plaatjesupload.nl zoek je de foto op je pc met bladeren ga je naar gta forum typ je [i mg] kopieer je hier de url die op.jpg eindigt [/im g] zonder de spaties en dan komt i zo te staan of heb je een ander probleem ? Ga gewoon naar www.imageshack.com of .org, duizendkeer vertrouwbaarder.
December 30, 200817 yr Ik was naar een Vriendin aan het rijden om te daten, ik kijk omhoog en zag daar een Gebouw met de vorm van de koepel van een Tank. Ik geef wel aan waar die staat, Kijk hier voor de Vindplaats vann het Tank gebouw Ik wou ook een screen maken maar die kreeg ik hier niet op. Grttz Nick/ ga naar www.plaatjesupload.nl zoek je de foto op je pc met bladeren ga je naar gta forum typ je [i mg] kopieer je hier de url die op.jpg eindigt [/im g] zonder de spaties en dan komt i zo te staan {plaatje} of heb je een ander probleem ? Ga gewoon naar www.imageshack.com of .org, duizendkeer vertrouwbaarder. maar wel een stuk langzamer plaatjes upload is ook betrouwbaar btw Edited December 30, 200817 yr by the_dan
December 30, 200817 yr Author is goed ik zal proberen file is 1,36 MB mijn file = pptx ofzo? Het wil nog niet... Kan iemand naar die plek gaan? Edited December 30, 200817 yr by NickOwnage
December 30, 200817 yr is goed ik zal proberen file is 1,36 MB mijn file = pptx ofzo?Het wil nog niet... Kan iemand naar die plek gaan? ik ben er nu dit is wat ik vind.. niks dat lijkt op een tank
December 30, 200817 yr Author is goed ik zal proberen file is 1,36 MB mijn file = pptx ofzo?Het wil nog niet... Kan iemand naar die plek gaan? ik ben er nu dit is wat ik vind.. niks dat lijkt op een tank Je bent op de goede plaats daar. Ga naar rechts en draai dan om, dan zie je aan de rechterkant een afbeelding.
December 30, 200817 yr Author doe ik morgen oke want nu zijn me ouders met de tv bezig Is goed, kan ik de Screen van mij misschien via de Email sturen?
December 30, 200817 yr je kunt hem toch ook gewoon uploaden op imageshack.us of een andere site en dan de link posten? hier kun je trouwens ook gewoon uploaden hoor.
December 30, 200817 yr Author Lukt bij mij niet, ff kijken waarom niet, en Imagehack ik snap er geen Balletje van. En www.plaatjesupload.nl accepteerd mijn file niet.
December 30, 200817 yr Dan moet je die afbeelding JPG of PNG oplaan dan accepteert plaatjesupload het wel Edited December 30, 200817 yr by DutchStyle
January 8, 200917 yr Author Ik heb hem gevonden! Edit: Ik heb mijn Paint op mijn PC gevonden. Edited January 8, 200917 yr by NickOwnage
January 10, 200917 yr Ik heb hem gevonden!Edit: Ik heb mijn Paint op mijn PC gevonden. lol nice gevonden zach op al die andere foto's egt helemaal nix
Ik was naar een Vriendin aan het rijden om te daten, ik kijk omhoog en zag daar een Gebouw met de vorm van de koepel van een Tank.
Ik geef wel aan waar die staat, Kijk hier voor de Vindplaats vann het Tank gebouw
Ik wou ook een screen maken maar die kreeg ik hier niet op.
Grttz Nick.
Edit: Scroll naar onder voor de foto!
Edited by NickOwnage