December 30, 200817 yr Je maakt een foto en jawel er staad iets op wat er niet op mag kan iemand mij even helpen met de was die op de achtergrond hangt verwijderen Type: Layout Stijl: Template Grootte: eigen groote Afbeelding: KLIK Tekst: Geen Rand: geen Kleuren: gewoon Render (optioneel): Geen Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafel alvast bedankt groetjes, Markoes
December 30, 200817 yr Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafelEn wat moet daarvoor in de plaats komen? Niks? Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje.
December 30, 200817 yr Author Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafelEn wat moet daarvoor in de plaats komen? Niks? Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Dat het net lijkt of het weg is
December 30, 200817 yr Of de andere takken gebruiken om het op te vullen? Dat is in ieder geval geen eitje. Probeer maar of het lukt en er mooi uitziet... wil het echt niet lukken zou ik graag een kans willen om de aanvraag te voltooien. maar dat mag markoes natuurlijk beslissen. Edited December 30, 200817 yr by joppie
December 30, 200817 yr als je nu eens een foto van die zelfde struiken uit de zelfde hoek maakt, kunnen we het er over heen plakken
December 30, 200817 yr Oh als we zo gaan doen dit heb ik gemaakt... K was met minder dan 10 minuten klaar sinds TomHagen had gepost... Edited December 30, 200817 yr by joppie
January 3, 200917 yr Author Oh als we zo gaan doen dit heb ik gemaakt... K was met minder dan 10 minuten klaar sinds TomHagen had gepost... Oke hartstikke bedankt
Je maakt een foto en jawel er staad iets op wat er niet op mag
kan iemand mij even helpen met de was die op de achtergrond hangt verwijderen
Type: Layout
Stijl: Template
Grootte: eigen groote
Afbeelding: KLIK
Tekst: Geen
Rand: geen
Kleuren: gewoon
Render (optioneel): Geen
Extra (optioneel): De was op de achtergrond weghalen en de emmer op de picknick tafel
alvast bedankt
groetjes,
Markoes