Jump to content
Geplaatst:
comment_1219802

Hallo,

Ik heb hier en daar wel eens gehoord van screen recorders en ik heb hypercam eens gebruikt en ik was er gewoon zo maar niet tevreden over. Nu heb ik weer zin om zo'n programmetje te gebruiken. Ik zocht op youtube naar de beste screen recorders en er waren veel resultaten maar er waren er veel verschillend, en ik als ik toch wel een goeie had gevonden, dan wist ik niet als ie games kon recorden en geluid meepakken.

Kan er mij hier iemand helpen?

Ik wil een recorder die je scherm kan recorden (duh). Ik wil een recorder die games kan recorden zoals GTA IV die ik hier heb. En ik wil dat hij het geluid mee record van bijvoorbeeld geluidjes ofzo op het internet of de vele geluiden van GTA IV of welk spel dan ook.

Het maakt niet uit als het een trial is want ik wil het misschien alleen maar voor eventjes gebruiken.

MVG Nikita. :dans:

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1226125
Ik heb betaald voor Fraps. Erg handig. Je kan eindeloos filmenmet geluid en je kan kiezen uit verschillende dingen. Hoeveel het precies was ben ik al vergeten. En voor spellen die je niet op CD of dergelijke speelt zoals spellen op spele enzovoort zou ik Camstudio nemen ;) Die neemt ook geluid op.
Maar dat filmt toch alleen maar spellen zoals GTA IV en demo''s enzo? Met geluid. Maar werkt het ook zonder dat je spellen speelt? Alvast bedankt. ;)
Geplaatst:
comment_1226705
Maar dat filmt toch alleen maar spellen zoals GTA IV en demo''s enzo? Met geluid. Maar werkt het ook zonder dat je spellen speelt? Alvast bedankt. ;)

Ik gebruik ook fraps(betaalde) voor game opnames werkt super.

werkt alleen in games dus niet voor internet, word etc.

daarvoor zal bijna iedereen je camtasia studio aanraden

ingame bij camtasia brengt mij erg veel lag(niet handig voor een filmpje)

grz :cya:

Geplaatst:
comment_1228865

Ik gebruik ook fraps(betaalde) voor game opnames werkt super.

werkt alleen in games dus niet voor internet, word etc.

daarvoor zal bijna iedereen je camtasia studio aanraden

ingame bij camtasia brengt mij erg veel lag(niet handig voor een filmpje)

grz :cya:

Fraps werkt ook voor Google Sketchup en voor Windows Media Player zover ik weet. Waarvoor meer weet ik zou gouw niet.

Geplaatst:
comment_1228926
Kan je met fraps eigenlijk ook info zien als je een spel speelt?

En daar bedoel ik mee hoeveel FPS je bij voorbeeld hebt als je filmt en speelt tegelijkertijd?

ja

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.