Jump to content
Geplaatst:
comment_1219841

Ik ben aan een nieuw wapen begonnen, wel te verstaan, zoals de topictitel zegt, een M32 Multiple Grenade Launcher (MGL). Gebaseerd op het Programma Future Weapons, kijk onderin voor een YouTube film.

Het wapen zal de normale Rocketlauncher vervangen, en waarschijnlijk plak ik er ook nog even een custom raket bij, die er goed bij past.

Er zijn enkel 2 verschillen tussen de echte M32 en de mijne: de meine zal een iets ander uiterlijk hebben omdat het bedoeld is voor raketten, en niet voor granaten. En ingame zal CJ het anders vashouden omdat dat zijn standaart houding is. Hoe ik die kan veranderen weet ik nog niet.

Ik zal wel kijken of het mogelijk is om een realstisch effect te geven, 6 raketten per pakket, daarna pas herladen.

Verwacht nog niet te veel van de screens, het is nog niet volledig af en is nog zwaar WIP!

M32:

mrl1.pngmrl2.png

Andere plaatjes:

Ingame

Ingame vasthouden

Een echte MGL, of eigenlijk MRL

Comments & rates :tu:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1219848

Ziet er goed uit! Mischien zo'n trekker of iets waarmee je je munitie overhaalt. Oftewel zon ding die je naar je toe trekt en schiet :Y

@ Beagle, ik bedoel niks met animaties. Maar gewoon in het model zelf :puh:

Bewerkt: door Timske

Geplaatst:
comment_1219908

@Hierboven: Dat bedoel ik ook niet, ik citeerde meer een stukje van wat Remi zei :puh:

Animatie's veranderen is niet zo makkelijk, en al helemaal niet met weinig ervaring. Aangezien je geen 3DS Maxer bent zou ik er ook niet aan beginnen. Je moet eerst 3DS Max leren, en misschien veel later kan je animatie's veranderen.

Bewerkt: door Beagle

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1219920
Ziet er goed uit! Mischien zo'n trekker of iets waarmee je je munitie overhaalt. Oftewel zon ding die je naar je toe trekt en schiet :Y

scr3.jpg

Ist wat? Ik vind zelf van niet.. Er klopt iets niet (behalve details)

Animatie's veranderen is niet zo makkelijk, en al helemaal niet met weinig ervaring. Aangezien je geen 3DS Maxer bent zou ik er ook niet aan beginnen. Je moet eerst 3DS Max leren, en misschien veel later kan je animatie's veranderen.

Leren Leren Leren... Hobby Hobby Hobby... Of niet soms? Alles valt te leren, net als fietsen. In het begin moeilijk, maar als je het eenmaal kan is het niet meer af te leren. En ik maak mijn mods rustig aan, eerst een model met weinig details ingame om te kijken hoe hij werkt. Dan details toevoegen en een goede TXD, als die eindelijk wil gaan werken. Geen idee wat er fout is, zelfs Puma weet het niet. Link naar mijn TXD vraagtopic staat in de topicstart.

Geplaatst:
comment_1219963

Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220004
Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen.

Ja, ik weet eigenlijk niet of dat hardcoded is. Ik hoorde van ene JancoCJ dat hij gewoon met de ammu tool dat soort dingen kan aanpassen, en dat staat dus gewoon in weapons.dat. En die tool is niet zo moeilijk te begrijpen, dus dat zou ik zelf ook wel kunnen. Maar niet nu.

En die animatie aanpassen heb ik wel over gehoord, dan zou ik het skelet van CJ een beetje moeten aanpassen volgens mij. Maar geen idee welk bestand ik dan nodig heb. Iemand een idee?

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220133

Asl het echt nodig is die hulp, want zelf vind ik de ammu tool niet zo moeilijk.

Maar:

scr4.jpg

En

scr5.jpg

Een zeer grof model. Ik ga hem nu wel even ingame zetten om te kijken hoe bugloos hij is.

Daarna zet ik het vizier erbovenop en breng ik wat meer details aan.

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220365

En CJ houd het wapen behoorlijk goed vast, al zeg ik het zelf.

Morgen ga ik aan de details werken, vandaag vind ik dat ik genoeg gecomputert heb ^_^

-------------------------

Volgende dag ist nu:

Tadaa:

scr7.jpg

Zo houd hij hem redelijk goed vast vind ik :puh:

En het is nu echt een MRL:

scr8.jpg

_O_ Dus Galiorix, het is gelukt door maar 1 cijfer in de ammutool te veranderen :D

Maar hoe kan ik de vertraging voor het herladen vergroten met de ammunation tool? (of desnoods handmatig)

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.