Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1219841

Ik ben aan een nieuw wapen begonnen, wel te verstaan, zoals de topictitel zegt, een M32 Multiple Grenade Launcher (MGL). Gebaseerd op het Programma Future Weapons, kijk onderin voor een YouTube film.

Het wapen zal de normale Rocketlauncher vervangen, en waarschijnlijk plak ik er ook nog even een custom raket bij, die er goed bij past.

Er zijn enkel 2 verschillen tussen de echte M32 en de mijne: de meine zal een iets ander uiterlijk hebben omdat het bedoeld is voor raketten, en niet voor granaten. En ingame zal CJ het anders vashouden omdat dat zijn standaart houding is. Hoe ik die kan veranderen weet ik nog niet.

Ik zal wel kijken of het mogelijk is om een realstisch effect te geven, 6 raketten per pakket, daarna pas herladen.

Verwacht nog niet te veel van de screens, het is nog niet volledig af en is nog zwaar WIP!

M32:

mrl1.pngmrl2.png

Andere plaatjes:

Ingame

Ingame vasthouden

Een echte MGL, of eigenlijk MRL

Comments & rates :tu:

Bewerkt: door Remi-X

  • Reacties 42
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1220803
Maar is ie niet een beetje 'oversized'?

Hij is wel errug groot.

Maar verder, Nice job!

Verkleinen is niet zo'n moeilijke zaak in Sketchup, misschien is hij wel iets te groot, maar dan niet veel. Kijk maar naar het filmpje.

Owja: Timske is een nieuw icoontje voor de HUD aan het maken, speciaal voor de MRL!

Geplaatst:
comment_1221821
Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen.

Ja, ik weet eigenlijk niet of dat hardcoded is. Ik hoorde van ene JancoCJ dat hij gewoon met de ammu tool dat soort dingen kan aanpassen, en dat staat dus gewoon in weapons.dat. En die tool is niet zo moeilijk te begrijpen, dus dat zou ik zelf ook wel kunnen. Maar niet nu.

En die animatie aanpassen heb ik wel over gehoord, dan zou ik het skelet van CJ een beetje moeten aanpassen volgens mij. Maar geen idee welk bestand ik dan nodig heb. Iemand een idee?

Animatie's aanpassen is niet zo makkelijk, zoals ik zei. Het is niet even een bestandje aanpassen en even het skelet veranderen. Je moet met de Animation IFP een model importeren, dan het model met een skin modifier skinnen, en dan animeren door botten te bewegen. Geloof me, dit is niet makkelijk. Als je de skin modifier er gewoon overheen gooit, en alle botten toevoegt, kan je helemaal niet goed animeren. De animatie's die al gemaakt zijn zijn gemaakt met een andere rig, een betere rig.

mooie mod met wat hulp van mij Ja Van Mij

lang leven ammu-nation tool

Dat vind ik een beetje slap om te zeggen in het topic van Remi-X' mod. Maakt hij eindelijk een goede mod in zijn uppie, zeg jij "Met wat hulp van mij". Kom op, Ammu-Nation tool is echt niet moeilijk, en iedereen kan het vinden.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1221835
Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen.

Ja, ik weet eigenlijk niet of dat hardcoded is. Ik hoorde van ene JancoCJ dat hij gewoon met de ammu tool dat soort dingen kan aanpassen, en dat staat dus gewoon in weapons.dat. En die tool is niet zo moeilijk te begrijpen, dus dat zou ik zelf ook wel kunnen. Maar niet nu.

En die animatie aanpassen heb ik wel over gehoord, dan zou ik het skelet van CJ een beetje moeten aanpassen volgens mij. Maar geen idee welk bestand ik dan nodig heb. Iemand een idee?

Animatie's aanpassen is niet zo makkelijk, zoals ik zei. Het is niet even een bestandje aanpassen en even het skelet veranderen. Je moet met de Animation IFP een model importeren, dan het model met een skin modifier skinnen, en dan animeren door botten te bewegen. Geloof me, dit is niet makkelijk. Als je de skin modifier er gewoon overheen gooit, en alle botten toevoegt, kan je helemaal niet goed animeren. De animatie's die al gemaakt zijn zijn gemaakt met een andere rig, een betere rig.

mooie mod met wat hulp van mij Ja Van Mij

lang leven ammu-nation tool

Dat vind ik een beetje slap om te zeggen in het topic van Remi-X' mod. Maakt hij eindelijk een goede mod in zijn uppie, zeg jij "Met wat hulp van mij". Kom op, Ammu-Nation tool is echt niet moeilijk, en iedereen kan het vinden.

Over de anims: Ja, ik merk het. Maar volgens Warrock kan je ook gewoon de anim van de M4 toepassen op de RPG. alhoewel hij wel zegt dat het nu bij hem vastloopt, en denk dat het bij mijn MRL niet gebeurt. Ik denk het wel Warrock :cry:

En voor Janco, Idd. Het is me ook al gelukt om 6 kogels per pakket te vuren. En bij jouw weapon.dat bestanden liep mijn SA steeds vast, en klopt dus ook niet helemaal.

PS: Het is nogg een paar onnodige dingen verwijderen in Sketchup, dan nog een texture aanbrengen en de MRL kan goed ingame gezet worden :D

Geplaatst:
comment_1221906
Is het eigenlijk wel mogelijk om de hoeveelheid munitie aan te passen voor een wapen? Volgens mij zit dat hardcoded.. Daarnaast kan je de manier waarmee CJ een wapen vasthoudt aanpassen met 3DS Max, je moet dan de animatie aanpassen.

Ja, ik weet eigenlijk niet of dat hardcoded is. Ik hoorde van ene JancoCJ dat hij gewoon met de ammu tool dat soort dingen kan aanpassen, en dat staat dus gewoon in weapons.dat. En die tool is niet zo moeilijk te begrijpen, dus dat zou ik zelf ook wel kunnen. Maar niet nu.

En die animatie aanpassen heb ik wel over gehoord, dan zou ik het skelet van CJ een beetje moeten aanpassen volgens mij. Maar geen idee welk bestand ik dan nodig heb. Iemand een idee?

Animatie's aanpassen is niet zo makkelijk, zoals ik zei. Het is niet even een bestandje aanpassen en even het skelet veranderen. Je moet met de Animation IFP een model importeren, dan het model met een skin modifier skinnen, en dan animeren door botten te bewegen. Geloof me, dit is niet makkelijk. Als je de skin modifier er gewoon overheen gooit, en alle botten toevoegt, kan je helemaal niet goed animeren. De animatie's die al gemaakt zijn zijn gemaakt met een andere rig, een betere rig.

mooie mod met wat hulp van mij Ja Van Mij

lang leven ammu-nation tool

Dat vind ik een beetje slap om te zeggen in het topic van Remi-X' mod. Maakt hij eindelijk een goede mod in zijn uppie, zeg jij "Met wat hulp van mij". Kom op, Ammu-Nation tool is echt niet moeilijk, en iedereen kan het vinden.

Over de anims: Ja, ik merk het. Maar volgens Warrock kan je ook gewoon de anim van de M4 toepassen op de RPG. alhoewel hij wel zegt dat het nu bij hem vastloopt, en denk dat het bij mijn MRL niet gebeurt. Ik denk het wel Warrock :cry:

En voor Janco, Idd. Het is me ook al gelukt om 6 kogels per pakket te vuren. En bij jouw weapon.dat bestanden liep mijn SA steeds vast, en klopt dus ook niet helemaal.

PS: Het is nogg een paar onnodige dingen verwijderen in Sketchup, dan nog een texture aanbrengen en de MRL kan goed ingame gezet worden :D

Wat je zegt kan wel, je kan gewoon animatie's mixen. Als je het goed doet ;) Probeer die trekker eens wat anders te maken, ik vind die niet zo mooi.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1221912

Ik heb nu helemaal geen trekker. Ingame heeft CJ zijn hele hand in dat ding, waardoor je de trekker ook nooit zou zien. En wat ik ook doe, ik krijg die trekker ook niet mooi. Weg trekker dus ;)

Owja: Ik heb bijna alle onnodige dingen verwijdert. Maar moet vandaag weg, dus morgen het harde ingame proces.

Ben eerder terug dan verwacht, dus hier de laatste screen:

scr9.jpg

Alleen nog even texturen :D

--------------------------------------

Hmmm.. Mn model is volledig vernageld! Overal zitten opeens gaten die ik met een enkele lijn weer dicht kan maken. En overal zijn de ronde randjes aan een kant tot hoekige randjes gemaakt! Waarschijnlijk doordat ik een melding kreeg om mn model te fixen.. :cry:

Ik denk dat het evenveel werk is om overnieuw te beginnen...

---------------------------------------

En ik ga denk ik ook maar overnieuw beginnen, er klopt helemaal niks meer van het model. Over gaten, gebolde faces en nog veel meer (...) die ik niet meer goed krijg.

Volgende keer ben ik hierop voorbereid!

Bewerkt: door Remi-X

Geplaatst:
comment_1226649
Ik heb nu helemaal geen trekker. Ingame heeft CJ zijn hele hand in dat ding, waardoor je de trekker ook nooit zou zien. En wat ik ook doe, ik krijg die trekker ook niet mooi. Weg trekker dus ;)

Owja: Ik heb bijna alle onnodige dingen verwijdert. Maar moet vandaag weg, dus morgen het harde ingame proces.

Ben eerder terug dan verwacht, dus hier de laatste screen:

*

Alleen nog even texturen :D

--------------------------------------

Hmmm.. Mn model is volledig vernageld! Overal zitten opeens gaten die ik met een enkele lijn weer dicht kan maken. En overal zijn de ronde randjes aan een kant tot hoekige randjes gemaakt! Waarschijnlijk doordat ik een melding kreeg om mn model te fixen.. :cry:

Ik denk dat het evenveel werk is om overnieuw te beginnen...

---------------------------------------

En ik ga denk ik ook maar overnieuw beginnen, er klopt helemaal niks meer van het model. Over gaten, gebolde faces en nog veel meer (...) die ik niet meer goed krijg.

Volgende keer ben ik hierop voorbereid!

Mischien, als je er een Scope opzet, dat het er dan wat beter uitziet dan zo`n klein pijpje.

Mvg

-Traser

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1226899
Mischien, als je er een Scope opzet, dat het er dan wat beter uitziet dan zo`n klein pijpje.

Mvg

-Traser

Kan wel, maar CJ zal er 100% geen gebruik van maken. Hij kijkt echt letterlijk door die buis. En ik zei al in mijn topicstart dat ik het wapen al en beetje aan zou passen aan CJ, hoe hij hem vast houd en er doorheen kijkt enzo.

Maar het wapen is nog niet af, er kan nog van alles mee gedaan worden :D

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1228269

Dankjewel :D

Maar verheug je er nog niet te veel op, ik moet nog aardig veel doen. De halve achterkant ligt eraf door het de-buggen dus dat moet ik even opnieuw modellen. En ik heb ook erg veel huiswerk van school, waardoor ik dus al minder tijd voor de mod heb.

Ik verwacht dat hij over 1 of 2 weken af is.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1235508

Hmm, ik denk dat ik maar het Sketchup gebugte model ga gebruiken. Het kost dan wel wat meer werk voor het texturen, maar minder werk voor het modellen. En in San Andreas zie je toch niks van de bugs als hij eenmaal werkt.

Nog even geduld dus :puh:

Update:

De errors zijn bijna verholpen :D

Bewerkt: door Remi-X

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.