- Reacties 39
- Bezichtigingen 2.9k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
RustyRustler89 8 posts
-
gemertenaar 6 posts
-
Think 5 posts
-
LXZ-76 4 posts
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Voor iedereen met een 360, die het ook is opgevallen dat de verbinding de laatste tijd wel erg vaak slecht is, hebben de Death Incorporated coördinators een brief opgesteld. De brief die je hieronder ziet, is de standaard; onze Clan leden versturen ongeveer dezelfde brief naar xbox LIVE, gepost in ons Clan Talk, maar dan ondertekend als Clan Member en in de "wij" vorm geschreven.
Niet iedereen is even goed in het opstellen van een dergelijke brief, vandaar dat wij het voortouw nemen en deze brief hier openbaar plaatsen. Ervaar je dezelfde problemen met xbox LIVE, dan mag je deze brief gebruiken om aan Microsoft op een nette, GTAForum lid waardige, manier je zorgen uit te spreken over de service xbox LIVE.
Ervaar je andere problemen, mag je deze brief uiteraard naar eigen inzicht aanpassen op je eigen ervaringen!
Let er ook op dat je geen onwaarheden vertelt: Is deze tekst deels of geheel niet op jou van toepassing, mag je hem niet gebruiken!
Jacky-2007, Iscariah & LXZ-76
Clan Coördinatoren van Death Incorporated
TEKST
Geachte heer/mevrouw,
Sinds de release van het nieuwe dashboard ondervind ik helaas met steeds grotere regelmaat connectionproblemen, onder andere bij de multiplayer van GTA IV.
De mogelijkheid dat deze problemen ontstaan door eigen hardware technische problemen, zoals verkeerd ingestelde routers en dergelijke zheb ik reeds opgelost en nagelopen. Ik heb mijn NAT op OPEN staan en uPnP ingeschakeld en mijn 360 is wired aangesloten op het thuisnetwerk. Het ligt er niet aan wie als host optreedt: Met vrienden heb ik als host geruild, maar het mocht niet baten.
Ik maak hier melding van, omdat ik behoorlijk intensief gebruik maak van XBOX LIVE, en niet alleen met GTA IV. De connectionproblemen ontstaan met de melding "kicked from server" & "connection to server has been lost". Vervolgens kan ik als "verloren" gamer niet weer de game ingetrokken worden door een invite, maar dien ik eerst uit de XBOX LIVE PARTY te worden gekicked en vervolgens weer in Party en Game geïnvite te worden, eer ik weer kan joinen. En ook dan lukt het joinen van de game lang niet altijd! Ook het aanmaken van een nieuwe game baat niet meer helaas. U begrijpt dat op deze manier ik niet met plezier game.
Ik heb gekozen voor de XBOX wegens de betaalde online game-ervaring: Tenslotte, als je ervoor betaalt, zal er ook wel kwaliteit geleverd worden, althans dat dacht ik. Het valt mij vooral op dat de frequentie waarmee problemen zich voordoen zich sinds de release van het nieuwe dashboard heeft verintensiveerd tot niveau PSN.
Ik hoop dat u, na deze melding en die van anderen, wellicht getriggerd wordt om eens kritisch het huidige netwerk onder de loep te nemen en de service XBOX LIVE weer tot op het juiste niveau weet te tillen.
Met vriendelijke groet,
(naam+gamertag+woonplaats)
Kopiëer bovenstaande tekst met CTRL+C, ga naar het Invulformulier op www.xbox.com, CTRL+V, vul je eigen naam, gamertag en woonplaats in en de velden "Voor- en achternaam" en "emailadres".
(Waarschijnlijk moet je nog inloggen met je Windows Live ID)
Klik op "Verzenden".
Je krijgt nu een ticketnummer in beeld, bewaar deze goed!
Bewerkt: door Jacky-2007