Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_1220546

Voor iedereen met een 360, die het ook is opgevallen dat de verbinding de laatste tijd wel erg vaak slecht is, hebben de Death Incorporated coördinators een brief opgesteld. De brief die je hieronder ziet, is de standaard; onze Clan leden versturen ongeveer dezelfde brief naar xbox LIVE, gepost in ons Clan Talk, maar dan ondertekend als Clan Member en in de "wij" vorm geschreven.

Niet iedereen is even goed in het opstellen van een dergelijke brief, vandaar dat wij het voortouw nemen en deze brief hier openbaar plaatsen. Ervaar je dezelfde problemen met xbox LIVE, dan mag je deze brief gebruiken om aan Microsoft op een nette, GTAForum lid waardige, manier je zorgen uit te spreken over de service xbox LIVE.

Ervaar je andere problemen, mag je deze brief uiteraard naar eigen inzicht aanpassen op je eigen ervaringen!

Let er ook op dat je geen onwaarheden vertelt: Is deze tekst deels of geheel niet op jou van toepassing, mag je hem niet gebruiken!

Jacky-2007, Iscariah & LXZ-76

Clan Coördinatoren van Death Incorporated

TEKST

Geachte heer/mevrouw,

Sinds de release van het nieuwe dashboard ondervind ik helaas met steeds grotere regelmaat connectionproblemen, onder andere bij de multiplayer van GTA IV.

De mogelijkheid dat deze problemen ontstaan door eigen hardware technische problemen, zoals verkeerd ingestelde routers en dergelijke zheb ik reeds opgelost en nagelopen. Ik heb mijn NAT op OPEN staan en uPnP ingeschakeld en mijn 360 is wired aangesloten op het thuisnetwerk. Het ligt er niet aan wie als host optreedt: Met vrienden heb ik als host geruild, maar het mocht niet baten.

Ik maak hier melding van, omdat ik behoorlijk intensief gebruik maak van XBOX LIVE, en niet alleen met GTA IV. De connectionproblemen ontstaan met de melding "kicked from server" & "connection to server has been lost". Vervolgens kan ik als "verloren" gamer niet weer de game ingetrokken worden door een invite, maar dien ik eerst uit de XBOX LIVE PARTY te worden gekicked en vervolgens weer in Party en Game geïnvite te worden, eer ik weer kan joinen. En ook dan lukt het joinen van de game lang niet altijd! Ook het aanmaken van een nieuwe game baat niet meer helaas. U begrijpt dat op deze manier ik niet met plezier game.

Ik heb gekozen voor de XBOX wegens de betaalde online game-ervaring: Tenslotte, als je ervoor betaalt, zal er ook wel kwaliteit geleverd worden, althans dat dacht ik. Het valt mij vooral op dat de frequentie waarmee problemen zich voordoen zich sinds de release van het nieuwe dashboard heeft verintensiveerd tot niveau PSN.

Ik hoop dat u, na deze melding en die van anderen, wellicht getriggerd wordt om eens kritisch het huidige netwerk onder de loep te nemen en de service XBOX LIVE weer tot op het juiste niveau weet te tillen.

Met vriendelijke groet,

(naam+gamertag+woonplaats)

Kopiëer bovenstaande tekst met CTRL+C, ga naar het Invulformulier op www.xbox.com, CTRL+V, vul je eigen naam, gamertag en woonplaats in en de velden "Voor- en achternaam" en "emailadres".

(Waarschijnlijk moet je nog inloggen met je Windows Live ID)

Klik op "Verzenden".

Je krijgt nu een ticketnummer in beeld, bewaar deze goed!

Bewerkt: door Jacky-2007

• Reacties 39
  • Bezichtigingen 3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1258274
Even toch dit topic weer omhoog halen, aangezien ik wel benieuwd ben of er nog wat gaat veranderen...

Bij ons gaat het de laatste tijd steeds vaker fout, 2 van de vaste vriendengroep kunnen standaard niet bij elkaar in de Multiplayer (bij Forza 2 welliswaar)...

Nou zijn we wel achter iets anders gekomen, wanneer je elkaar allemaal een Preffered Player maakt kan je veel makkelijker en zonder problemen bij elkaar joinen... ^_^

Kwam er vanochtend trouwens achter dat ik voor 50% een Avoided Player was :puh: , nu nog maar 25% ^_^

Weet je waar dat 'Reporting system' voor is? Dat je makkelijker bij elkaar in de game kunt. Als jullie elkaar bijvoorbeeld 'Prefferen', dan heb je over het algemeen meer kans op bij diegene in de game te komen. :)

En als je mensen 'Avoid', dan heb je juist minder kans om bij diegene in de game te komen. Dat systeem vind ik wel erg prettig werken.

Geplaatst:
comment_1258911
Even toch dit topic weer omhoog halen, aangezien ik wel benieuwd ben of er nog wat gaat veranderen...

Bij ons gaat het de laatste tijd steeds vaker fout, 2 van de vaste vriendengroep kunnen standaard niet bij elkaar in de Multiplayer (bij Forza 2 welliswaar)...

Nou zijn we wel achter iets anders gekomen, wanneer je elkaar allemaal een Preffered Player maakt kan je veel makkelijker en zonder problemen bij elkaar joinen... ^_^

Kwam er vanochtend trouwens achter dat ik voor 50% een Avoided Player was :puh: , nu nog maar 25% ^_^

Weet je waar dat 'Reporting system' voor is? Dat je makkelijker bij elkaar in de game kunt. Als jullie elkaar bijvoorbeeld 'Prefferen', dan heb je over het algemeen meer kans op bij diegene in de game te komen. :)

En als je mensen 'Avoid', dan heb je juist minder kans om bij diegene in de game te komen. Dat systeem vind ik wel erg prettig werken.

Ik weet wel waar dat Review Systeem voor is, maar je gaat er eigenlijk vanuit dat vrienden toch wel makkelijk bij elkaar erin komen ;)

Ik heb overigens al een stuk of 10 mensen Avoid :puh:

Geplaatst:
comment_1260944

Wel vreemd, want daar heb ik juist niks van gemerkt. De officiële verbeteringen zijn onder andere dat het geluid niet meer wegvalt bij sommige mensen, en met name mensen die de 360 gebruiken met HDMI.

Verder waarschijnlijk ook wel van die kleine updates, zoals de problemen dat jij beschrijft hier boven me. ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1262329
Jaah, vandaag is er een Up-Date gekomen op Live, alle Multiplayers en Party's lijken een stuk stabieler te lopen ineens _O__O_

Fijn om te horen! Ik heb zelf mijn 360 nog niet aan gehad sinds afgelopen zondag, maar zo zie je maar weer: Ja, het kan wel nut hebben om een dergelijke brief op te stellen! Het zal voor MS niet de enige reden zijn geweest, maar vast wel hebben meegeteld! :tu:

Zo te zien hoeven we nu, voor de brief zenders, de ticket nummers niet meer te bewaren, problem fixed!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_1264362

360 aangehad, update is binnen! Ik ben erg benieuwd hoe ons Death Incorporated Clan Event nu gaat verlopen, vanavond. Hopelijk een stuk vloeiender, en ik hoop dat de combi problemen zijn opgelost: Dat persoon A niet kan joinen als persoon B al in de server zit en vice versa! :duh: Want da's toch vrij irritant...

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1334339
Dat persoon A niet kan joinen als persoon B al in de server zit en vice versa! :duh:

Dit heeft meer met de NAT instellingen van die personen te maken dan xbl. Ik merk dat XBL wel degelijk soepeler is gaan lopen, maar of die nu door die update of door onze brief komt... joost mag het weten.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.