Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1220555 FF raten! Hey, Ik heb reclame van de release van GTA IV op de pc op dit billboard gezet. Twee soorten, een van het begin en een als ie erop zit.. Ja ik weet dat het mannetje nog steeds op dezelfde plek staat op z'n trappetje maar daar ging het niet om. Vergeet niet te raten! UPDATE: de typefouten zijn eruit gehaald! Bewerkt: 1 januari 200916 jaren door joppie
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222553 Ik heb de dodge tool gebruikt om die witte strepen te vinden. Ok, ze zitten er, nu zie ik ze, maar zonder de dodge tool kan ik ze echt niet zien hoor!
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1222840 Ik heb de dodge tool gebruikt om die witte strepen te vinden.Ok, ze zitten er, nu zie ik ze, maar zonder de dodge tool kan ik ze echt niet zien hoor! Dat is best flauw van je, ik kan ze hier gemakkelijk in zijn post zien, in de verkleining van de afbeelding zelfs? Volgens mij is het tijd om een brilleke aan te gaan schaffen, Dinky! Of ik kijk nadat er geüpdate is! Vooral om Niko heen zie je duidelijk de bubbels! Mijn rating is: 81/100 Die laatste 1 krijg je erbij voor je tactische en creatieve verklaring voor dezelfde houding van die posterplakker op plaatje twee!
FF raten!
Hey,
Ik heb reclame van de release van GTA IV op de pc op dit billboard gezet.
Twee soorten, een van het begin en een als ie erop zit..
Ja ik weet dat het mannetje nog steeds op dezelfde plek staat op z'n trappetje maar daar ging het niet om.
Vergeet niet te raten!
UPDATE: de typefouten zijn eruit gehaald!
Bewerkt: door joppie