Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1221255 dit zijn mijn eerste sigs die ik tot nu toe heb gemaakt! Hoe er wel rekening mee dat ik beginner ben! Mijn eerste sig: Als je goed kijkt zie je links een sniper zitten,die ik een beetje heb weg gebrusht, foutje en hij is ook een beetje klein mijn tweede sig: als je kritiek en/of tips hebt, posten aub Edit: zet er anders ook even bij welke je mooier vind Bewerkt: 31 december 200816 jaren door flippie13
Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1221273 Ziet er goed uit, al is in beide afbeeldingen het lettertype iets té onduidelijk. Marco.
Geplaatst: 31 december 200816 jaren comment_1221306 mooi gedaan voor je 1ste keer , probeer eens met kleur te werken doet vaak wonderen lettertype kon wat duidelijker, ga zo door ! ( ben ook een beginner)
Geplaatst: 31 december 200816 jaren Auteur comment_1221457 mooi gedaan voor je 1ste keer , probeer eens met kleur te werken doet vaak wonderen lettertype kon wat duidelijker, ga zo door ! ( ben ook een beginner) oeps! ik had hem perongeluk op grayscale gezet ik zat al een kwartier te zoeken waardoor dat kwam
dit zijn mijn eerste sigs die ik tot nu toe heb gemaakt!
Hoe er wel rekening mee dat ik beginner ben!
Mijn eerste sig:
Als je goed kijkt zie je links een sniper zitten,die ik een beetje heb weg gebrusht, foutje
en hij is ook een beetje klein
mijn tweede sig:
als je kritiek en/of tips hebt, posten aub
Edit: zet er anders ook even bij welke je mooier vind
Bewerkt: door flippie13