Ik heb net een vriend gehad die klaagde over dat zwemmen onder water onmogelijk was voor hem. Nou ben ik zelf een tijdje gta sa voor de zoveelste keer aan het spelen en ik herinner m idd dat de zwemmissies makkelijker waren vroeger, bijv zonder 80% lung capacity haalde ik de missie van woozie niet ( en het duurde ook veel langer dan vroeger) omdat ik verdronk terwijl vroeger 20% al genoeg was. Nou heb ik de frame limiter aangezet want ik heb ook problemen in vice city met een hoge framerate ( boten zijn veel trager, autos willen bijna niet achteruit, etc) en ineens cj zwemde bijna 4x zo snel onder water als normaal . Waarom is dit probleem niet gefixt want spelen met 25 fps in SA is echt veel te weinig, het voelt heel erg haperig... Als mijn vriend nu niet zou zeggen dat hij helemaal niet kon zwemmen onder water ( hij steeg veel sneller dan als hij direct naar beneden zwom) dan zou ik bijna denken dat het gewoon was, het trage zwemmen in SA.
Is er een manier om gewoon op normale snelheid te zwemmen zonder de frame limiter, een 3rd party fix misschien? Zelfs als ik mijn details op max zet kom ik nog steeds op de 80 a 90 fps uit ( ik wil er rond de 40 hebben).
Ik heb net een vriend gehad die klaagde over dat zwemmen onder water onmogelijk was voor hem. Nou ben ik zelf een tijdje gta sa voor de zoveelste keer aan het spelen en ik herinner m idd dat de zwemmissies makkelijker waren vroeger, bijv zonder 80% lung capacity haalde ik de missie van woozie niet ( en het duurde ook veel langer dan vroeger) omdat ik verdronk terwijl vroeger 20% al genoeg was. Nou heb ik de frame limiter aangezet want ik heb ook problemen in vice city met een hoge framerate ( boten zijn veel trager, autos willen bijna niet achteruit, etc) en ineens cj zwemde bijna 4x zo snel onder water als normaal
. Waarom is dit probleem niet gefixt want spelen met 25 fps in SA is echt veel te weinig, het voelt heel erg haperig... Als mijn vriend nu niet zou zeggen dat hij helemaal niet kon zwemmen onder water ( hij steeg veel sneller dan als hij direct naar beneden zwom) dan zou ik bijna denken dat het gewoon was, het trage zwemmen in SA.
Is er een manier om gewoon op normale snelheid te zwemmen zonder de frame limiter, een 3rd party fix misschien? Zelfs als ik mijn details op max zet kom ik nog steeds op de 80 a 90 fps uit ( ik wil er rond de 40 hebben).
Bewerkt: door Snowdog