Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223208 Dus.... Ik heb CS:S gedownload via uTorrent en natuurlijk geinstalleerd maar nu zit ik met dit probleem. Als ik probeer te spelen dan zit mijn beeld steeds vast. Ik speel Source op een Acer Aspire 5315. Ik weet niet hoe ik de System Settings kan zien maar ik denk dat jullie het wel weten. Ik heb ook de Video Stress Test gedaan en ik heb 9.91 fps. Is dat laag? Maargoed.... Kan iemand mij helpen met dit probleem? Alvast bedankt. GTA_KillA {PS} Sorry dat ik dit CS:S probleem op deze forum plaats maar op deze site krijg ik de meeste antwoorden
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223216 Helaas mogen we je niet helpen met wares, is je topic tevens nog eens op de verkeerde plek geplaatst, is CS:Source een slap aftreksel van het origineel, EN kun je met een gedownloade versie toch alleen maar op servers vol hackers.
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223683 Hier vragen om hulp bij gedownloade dingen is nutteloos. En je zit in een fout forum.
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223713 Hier vragen om hulp bij gedownloade dingen is nutteloos. En je zit in een fout forum. je postcount loopt wel aardig op zo he
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223723 Helaas mogen we je niet helpen met wares, is je topic tevens nog eens op de verkeerde plek geplaatst, is CS:Source een slap aftreksel van het origineel, EN kun je met een gedownloade versie toch alleen maar op servers vol hackers. Je mag hem volgensmij wel helpen want hij vraagt niet waar hij het kan dowloaden of iets in die richting hij vraagt of je hem kan helpen met spelen. En mijn antwoord is koop het gewoon.
Geplaatst: 2 januari 200916 jaren comment_1223730 Helaas mogen we je niet helpen met wares, is je topic tevens nog eens op de verkeerde plek geplaatst, is CS:Source een slap aftreksel van het origineel, EN kun je met een gedownloade versie toch alleen maar op servers vol hackers. Je mag hem volgensmij wel helpen want hij vraagt niet waar hij het kan dowloaden of iets in die richting hij vraagt of je hem kan helpen met spelen. En mijn antwoord is koop het gewoon. Nee hij geeft toe dat het om warez gaat.
Dus....
Ik heb CS:S gedownload via uTorrent en natuurlijk geinstalleerd maar nu zit ik met dit probleem.
Als ik probeer te spelen dan zit mijn beeld steeds vast. Ik speel Source op een Acer Aspire 5315.
Ik weet niet hoe ik de System Settings kan zien maar ik denk dat jullie het wel weten.
Ik heb ook de Video Stress Test gedaan en ik heb 9.91 fps. Is dat laag?
Maargoed.... Kan iemand mij helpen met dit probleem?
Alvast bedankt. GTA_KillA
{PS} Sorry dat ik dit CS:S probleem op deze forum plaats maar op deze site krijg ik de meeste antwoorden