January 3, 200917 yr EDIT: Ik heb de perfecte oplossing voor deze trophy gevonden. Ga in een online cruise met minstens 12 mensen. Dan start een race (bijvoorbeeld) Dan voeg je iedereen toe die in de online cruise zit. Dan start je nog een race. En dan voegen er wel minstens 5 mensen als vriend toe die in dat online cruise zitten. Tada, je hebt de trophy Edited January 11, 200917 yr by DaRick1993
January 3, 200917 yr Author welke trophy is dat dan?ik onthoud ze namelijk niet allemaal... Het is de trophy die je krijgt als je met 5 van je vrienden online bent
January 3, 200917 yr Ik wil gerust helpen, maar het probleem is dat alleen jij de trophy krijgt tenzij iedereen elkaar toevoegt Edited January 3, 200917 yr by Rullez
January 4, 200917 yr Author Ik wil gerust helpen, maar het probleem is dat alleen jij de trophy krijgt tenzij iedereen elkaar toevoegt We voegen inderdaad iedereen toe, als jezelf de trophy wilt hebben
January 4, 200917 yr Ik wil gerust helpen, maar het probleem is dat alleen jij de trophy krijgt tenzij iedereen elkaar toevoegt We voegen inderdaad iedereen toe, als jezelf de trophy wilt hebben Zorg er dan wel voor dat iedereen elkaar heeft toegevoegd voor die datum. Zo ontstaat er geen verwarring.
January 11, 200917 yr Author Ik heb de perfecte oplossing voor deze trophy gevonden. Ga in een online cruise met minstens 12 mensen. Dan start een race (bijvoorbeeld) Dan voeg je iedereen toe die in de online cruise zit. Dan start je nog een race. En dan voegen er wel minstens 5 mensen als vriend toe die in dat online cruise zitten. Tada, je hebt de trophy Edited January 11, 200917 yr by DaRick1993
EDIT: Ik heb de perfecte oplossing voor deze trophy gevonden.
Ga in een online cruise met minstens 12 mensen.
Dan start een race (bijvoorbeeld)
Dan voeg je iedereen toe die in de online cruise zit.
Dan start je nog een race.
En dan voegen er wel minstens 5 mensen als vriend toe die in dat online cruise zitten.
Tada, je hebt de trophy
Edited by DaRick1993