Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224259 Ik heb een Probleem met het geluid bij GTA IV. Als er een geluid komt, bijvoorbeeld bij het laden van je safegame(dat muziekje) dan blijft hij de hele tijd doorspelen. ook bij de filmpjes van de missies, als je m dan wegklikt, gaat het geluid door. Het was eerst niet zo. Weet iemand de oplossing? alvast bedankt
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224263 Ik heb een Probleem met het geluid bij GTA IV.Als er een geluid komt, bijvoorbeeld bij het laden van je safegame(dat muziekje) dan blijft hij de hele tijd doorspelen. ook bij de filmpjes van de missies, als je m dan wegklikt, gaat het geluid door. Het was eerst niet zo. Weet iemand de oplossing? alvast bedankt is dit altijd zo of eenmalig zo ?
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren Auteur comment_1224265 Ik heb een Probleem met het geluid bij GTA IV.Als er een geluid komt, bijvoorbeeld bij het laden van je safegame(dat muziekje) dan blijft hij de hele tijd doorspelen. ook bij de filmpjes van de missies, als je m dan wegklikt, gaat het geluid door. Het was eerst niet zo. Weet iemand de oplossing? alvast bedankt is dit altijd zo of eenmalig zo ? sinds vandaag de heletijd, ook als ik pc opnieuw opstart
Ik heb een Probleem met het geluid bij GTA IV.
Als er een geluid komt, bijvoorbeeld bij het laden van je safegame(dat muziekje) dan blijft hij de hele tijd doorspelen.
ook bij de filmpjes van de missies, als je m dan wegklikt, gaat het geluid door.
Het was eerst niet zo.
Weet iemand de oplossing? alvast bedankt