Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224417 San andreas crasht, ik had in cleo3 een spawn gemaakt maar hij chrasht, is er iets verkeerd in de code? {$CLEO .cs}//-------------MAIN--------------- 0A95: enable_thread_saving 014B: 0@ = init_parked_car_generator #STRETCH color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1883.7776, -187.8041, 18.398 angle 264.2453 014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224472 San andreas crasht, ik had in cleo3 een spawn gemaakt maar hij chrasht, is er iets verkeerd in de code?{$CLEO .cs}//-------------MAIN--------------- 0A95: enable_thread_saving 014B: 0@ = init_parked_car_generator #STRETCH color 0 17 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at -1883.7776, -187.8041, 18.398 angle 264.2453 014C: set_parked_car_generator 0@ cars_to_generate_to 101 0A93: end_custom_thread {$CLEO .cs} 0247: load_model #ADMIRAL 038B: load_requested_models :CHECK if 0248: model #ADMIRAL available jf @CHECK wait 0 jump @SPAWN :SPAWN 00A5: $AUTO = create_car #ADMIRAL at 0.0 0.0 0.0 0A93: end_custom_thread In CLEO kan je geen cargenerators maken, je moet het hier mee doen Bewerkt: 3 januari 200916 jaren door Beagle
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224535 In CLEO kan je geen cargenerators maken, je moet het hier mee doen Ik kan het anders gewoon met de 014B en 014C opcode doen hoor, alleen na de zesde spawn willen ze neit meer spawnen
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren Auteur comment_1224565 Hej, ik had de Boss mod gedownload en keek hoe die cars spawnen, maar inderdaad met opcode 014B en C
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224577 Hej, ik had de Boss mod gedownload en keek hoe die cars spawnen, maar inderdaad met opcode 014B en C Dan had ik het mis
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren Auteur comment_1224592 Maakt niet uit, nu doen ze het Next problem, hij spawnt midden op de weg, en ik wil hem aan de kant van de weg hebben, en als ik de coordinaten aanpas, blijft hij het zelfde
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224665 {$CLEO .cs} 0247: load_model #ADMIRAL 038B: load_requested_models :CHECK if 0248: model #ADMIRAL available jf @CHECK wait 0 jump @SPAWN :SPAWN 00A5: $AUTO = create_car #ADMIRAL at 0.0 0.0 0.0 0A93: end_custom_thread Dat geeft dus, als je pech hebt, niet altijd, een crash op. Je moet namelijk binnen een lus altijd een wait hebben. Als de ADMIRAL snel laadt, heb je geen probleem, maar als hij er ook maar éven over doet, dan wel. Het moet dus als volgt zijn: :CHECK wait 0 if 0248: model #ADMIRAL available jf @CHECK Jouw wait zit namelijk buiten de lus. Daarnaast moet je eens afleren om "jump @LABEL :LABEL" achter elkaar te zetten. Dat is nonsense, want de code gaat er toch doorheen. Ik geloof dat ik je dit al vaker gezegd heb.
Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224835 Ja, ik moet ook ophouden met scripts posten in het SCM forum
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1225477 Hahah, nou jullie hebben me in ieder geval geholpen
San andreas crasht, ik had in cleo3 een spawn gemaakt maar hij chrasht, is er iets verkeerd in de code?