'K was wat aan 't kutten.. En 'k dacht.. Ik save hem even.. Dus: Zo gezegd, zo gedaan! Maar ik kom er net achter dat ik die save-game over mijn goede save-game heen heb gezet ( ) Dus ik wou een save-game-aanvraag doen (al is het tegen mijn principe's dit is een ander verhaal) Dit zijn de eisen :
- Ps2
- T/M de missie Liberator
- Van opdrachtgever King Courtney moeten alleen de 1e 3 missies gedaan zij(Bling Bling Scramble T/M Gangcar Round- Up ).
- De missies van de onderstaande opdrachtgevers ''moeten'' complete zijn:
- Luigi Goterelli
- Joey Leone
- Marty Chonks
- El Burro
- Salvatore Leone
- Toni Cipriani
- Asuka Kasen
- Kenji Kasen
- Geen Vigilante Missies
- Geen Paramedic Missies
- Geen Firefighter Missies
- Geen Import/Export Missies.
- In hoever de Taxi Driver Missies gevorderd zijn doet er niet toe.
- Maakt niet uit of er cheats gebruikt zijn zolang de cheat ILIKEDRESSINGUP maar niet gebruikt is.
- Niet abnormaal vaak busted en/of wasted zijn geweest.
Als dit niet klopt is het niet zo'n ramp.. Maar het liefst iets in deze richting. Ik kan mijn goede save-game niet terug krijgen hea?
'K was wat aan 't kutten.. En 'k dacht.. Ik save hem even.. Dus: Zo gezegd, zo gedaan! Maar ik kom er net achter dat ik die save-game over mijn goede save-game heen heb gezet (
) Dus ik wou een save-game-aanvraag doen (al is het tegen mijn principe's dit is een ander verhaal) Dit zijn de eisen
:
- Ps2
- T/M de missie Liberator
- Van opdrachtgever King Courtney moeten alleen de 1e 3 missies gedaan zij(Bling Bling Scramble T/M Gangcar Round- Up ).
- De missies van de onderstaande opdrachtgevers ''moeten'' complete zijn:
- Luigi Goterelli
- Joey Leone
- Marty Chonks
- El Burro
- Salvatore Leone
- Toni Cipriani
- Asuka Kasen
- Kenji Kasen
- Geen Vigilante Missies
- Geen Paramedic Missies
- Geen Firefighter Missies
- Geen Import/Export Missies.
- In hoever de Taxi Driver Missies gevorderd zijn doet er niet toe.
- Maakt niet uit of er cheats gebruikt zijn zolang de cheat ILIKEDRESSINGUP maar niet gebruikt is.
- Niet abnormaal vaak busted en/of wasted zijn geweest.
Als dit niet klopt is het niet zo'n ramp.. Maar het liefst iets in deze richting.
Ik kan mijn goede save-game niet terug krijgen hea?
Greetz Dotz
Bewerkt: door Dotz