Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1224830 mijn router is kappot dus ik (mijn ouders ) hebben een nieuwe gekocht. sinds de nieuwe router kan ik echt NERGENS meer online als het nou om gta gaat of om NFS het werkt allemaal niet (ping is 0000 of ???? of soms staat helemaal niks in de serverlijst ) kan iemand me helpen? alvast bedankt hiervoor.
Geplaatst: 8 januari 200916 jaren comment_1230713 mijn router is kappot dus ik (mijn ouders ) hebben een nieuwe gekocht.sinds de nieuwe router kan ik echt NERGENS meer online als het nou om gta gaat of om NFS het werkt allemaal niet (ping is 0000 of ???? of soms staat helemaal niks in de serverlijst ) kan iemand me helpen? alvast bedankt hiervoor. heb je samp als is opnieuw gedownload?
Geplaatst: 9 januari 200916 jaren comment_1231371 mijn router is kappot dus ik (mijn ouders ) hebben een nieuwe gekocht.sinds de nieuwe router kan ik echt NERGENS meer online als het nou om gta gaat of om NFS het werkt allemaal niet (ping is 0000 of ???? of soms staat helemaal niks in de serverlijst ) kan iemand me helpen? alvast bedankt hiervoor. Kijk is naar je Firewall, Hij kan je SAMP Blokeren.
mijn router is kappot dus ik (mijn ouders
) hebben een nieuwe gekocht.
sinds de nieuwe router kan ik echt NERGENS meer online als het nou om gta gaat of om NFS
het werkt allemaal niet (ping is 0000 of ???? of soms staat helemaal niks in de serverlijst
)
kan iemand me helpen?
alvast bedankt hiervoor.