Geplaatst: 3 januari 200916 jaren comment_1225161 New Radar -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Enjoy . Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door Puma
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225453 ik begrijp alleen niet wat je in skechtup moet maken want het is toch alleen een plaatje
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225471 ik begrijp alleen niet wat je in skechtup moet maken want het is toch alleen een plaatje Het plaatje heeft hij dus met Sketchup gemaakt. In Sketchup maakt hij een modelletje, hij maakt een render van boven en heeft dat nog een beetje getweakt in Paint Shop Pro. Als je niet zo goed in paintshopproën, en wel in Sketchup, is het makkelijker om daar een mooi "plaatje" van te maken
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1225647 Release dan maar . Vier versies. -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Lichte radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar met logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Donkere radar zonder logo's DOWNLOAD -------------------------------------------------------------------------------- Heb m'n site geupdated, GtaIV-moddingsectie is nu online. @ Warrock, klopt, was de "a" vergeten. Fixed, maar waarom zou dat lulllig zijn ? Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door Puma
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225664 Ik wil niet lullig doen hoor, maar bij mij werkt je link naar je IV moddingsectie niet.
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1225666 Heb m'n site geupdated, GtaIV-moddingsectie is nu online. Dit is de juiste link. Puma heeft blijkbaar een kleine spelfout gemaakt.
New Radar
--------------------------------------------------------------------------------
Lichte radar met logo's
DOWNLOAD
--------------------------------------------------------------------------------
Lichte radar zonder logo's
DOWNLOAD
Donkere radar met logo's
DOWNLOAD
Donkere radar zonder logo's
DOWNLOAD
Enjoy
.
Bewerkt: door Puma