Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226278 GELUKT Je moet voor een missie een wearing suit en with smarth schoes, maar als ik naar die winkel ga met al die pakken, dan kan ik die suit en die schoenen echt niet vinden! WIE kan mij helpen? Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door GTAisTHEbest
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226288 Je moet naar Perseus in Algonquin. Je hebt in Algonquin 2x Perseus, en 1x Modo.
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226297 Je moet naar Perseus in Algonquin. Je hebt in Algonquin 2x Perseus, en 1x Modo. Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden!
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226300 Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed! Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. paul007 Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door paul007
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226434 Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed! Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. paul007 Dat bedoelde ik dus ook.
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226470 Ja dat weet ik, maar in perseus kan ik het echt niet vinden! Hier bedoelen ze nette kleding. Ik raad je gewoon aan om een pak met stropdas te kopen bij Persues en een stel zwarte schoenen dan zit je altijd goed! Ze bedoelen dus niet een bepaald soort kledingstuk met ''Wearing Suit'' en ''Smart Shoes'' Maar eigenlijk gewoon nette kleding van Persues. paul007 Dat bedoelde ik dus ook. nee jij zei alleen maar de plaatsnamen
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226485 Kijk >>Hier<< even voor de complete pagina over de kledingzaak Perseus. Daar kun je kijken welke kleding je nodig hebt voor een bepaalde missie, veel succes!
GELUKT
Je moet voor een missie een wearing suit en with smarth schoes, maar als ik naar die winkel ga met al die pakken, dan kan ik die suit en die schoenen echt niet vinden!
WIE kan mij helpen?
Bewerkt: door GTAisTHEbest