Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226407 Ik zou graag dat iemand deze missie's wil doen Hier is mijn eigen savegame en A U B geen cheats gebruiken en geen andere missies doen Versie is 2.0 GTASAsf1.b Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door ColdCase
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226450 Ik kan deze 3 missies niet halen want ik ben slecht in vliegen :O Zou iemand die voor mij willen doen ?? Mijn Eigen savegame zit in de bijlagen Alleen deze 3 missies doen AUB Geen andere Ik heb versie 2 Alvast bedankt Groetjes mij GTASAsf1.b Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door ColdCase
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226523 Freefall = Misson Passed! Beloningen = $15 000 en Respect+! N.O.E. = Mission Passed! Beloning = $15 000! Up,Up And Away = Mission Passed! Beloningen = Respect+ en een Leviathan spawnt op Verdant Meadows! Ik heb geen Cheats en/of Modificaties gebruikt om de missie te halen. De savegame vindt je in de bijlage. Veel plezier verder met San Andreas! Edit: Download de savegame eens opnieuw als ie niet werkte, ik was vergeten hem door de ID-Converter te doen. Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door MegaPilot
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226562 Ik zal even kijken of ik 'm kan halen, denk het wel! Ja, hij werkt. Ik zal ze halen. Het spijt me, k*tzooi. Kan ze niet halen, mods. Verwijder het bericht... Bewerkt: 4 januari 200916 jaren door GTA Haas
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren Auteur comment_1226684 volgens mij is er wat fout gegaan want als ik hem speeel moet ik helemaal overnieuw beginnen er staat wel bij load game : up up and away maar als erop klik dan moet ik helemaal opnieuw beginnen weet jij hoe dat koooomt ? MegaPilot had me al geholpen maar dat ging niet zo goed :O Want hij had de missies gedaan alleen als ik heb weer opstart dan begin ik weer helemaal overnieuw gewoon bij het begin...
Geplaatst: 4 januari 200916 jaren comment_1226761 Klik Hij moest hem nog door de converter halen, maar was dat vergeten. Inmiddels heeft hij dat al gedaan. Topics samengevoegd.
Ik zou graag dat iemand deze missie's wil doen
Hier is mijn eigen savegame
en A U B geen cheats gebruiken en geen andere missies doen
Versie is 2.0
GTASAsf1.b
Bewerkt: door ColdCase